DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Noen som kan forklare meg bedre? Har alltid vært nysgjerrig og vil vite ditt og datt, går det an å gjøre det enklere. Beklager, respekterer dere som har lavere IQ... Føler deg truffet Kebab GUD? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 men hvorfor nettop hu ? hvorfor ikke hvilken som helt annen som er med på reklamer over allt? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Er ikke tenkt til å kjøpe CD'en, er enig i at hun ikke kan synge. OG for å gjøre det klarere, når jeg hørte om Sputnik ville jeg vite hvem det er, F.EKS. OM HAN ER NORSK??? Fatter poenget? Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 du har en grunn til å ville vite hvem det var .. du er i målgruppen demmes ..men hva får deg til å velge nettop hu? (PS: noe for deg? gårsdagens leser foto på VG.no beklager hvis det ble for personlig nå .. bare si ifra og jeg vil redigere.) LMFAO!!!!!! Den var knall bra :oops: Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 men hvorfor nettop hu ?hvorfor ikke hvilken som helt annen som er med på reklamer over allt? Sorry, vet ikke hvordan man gjør det klarere... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 men hvorfor.. hvorfor har du en trang etter å vite nettopp dette? og hvorfor nettop hun .. (desuten synger sputnik på norsk .. finnes det bedre hint til hans nasjonalitet?) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Vel, nei! Men prøvde å få de med lavere IQ til å forstå. Og det er ikke akkurat hu, ville vært hvem som helst! Men greit, hvis du noen gang blir artist skal jeg ikke finne ut mer om deg, og kommer ikke til å høre på din musikk... (OBS: Legg merke til "hvis") Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Btw. et godt tips uten å motta hets og annen faenskap... Let litt rundt med google eller yahoo. Kan spare deg for mye ydmykelse blandt de hardbarka forumbrukerne Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Spiller ikke noen rolle, gidder ikke å finne ut mer av henne... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 (desuten synger sputnik på norsk .. finnes det bedre hint til hans nasjonalitet?) Skal vi gå inn i detaljer på hvorfor ditt og hvorfor datt... Hvorfor skriver du "desuten", har det samme mening som ordet dessuten? Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Spiller ikke noen rolle, gidder ikke å finne ut mer av henne... Jojo men sånn for fremtida. Hadde jeg plutselig sett en reklame for f.eks splash, å fikk full tenning, så ville jeg nok søkt litt selv. Erfaringsmessing vet man vel hvor mange weirde folk som ferdes rundt i forumet...inkludert megselv... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Les det 2 aller første postene mine, kanskje noen fatter at diskusjonen er OVER nå? Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 lol skjønte ingenting når jeg så topic..... Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hehe Sitter enda å flirer.... OMFG!"!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Ok, ok, ro ned.... Er vel ikke så morsomt dette vel? :o Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 uff ufff uff. jo faktisk. har ikke fått nok søvn i dag...det er nok det. Sitter å flirer enda bare jeg går inn på topic. Man har da lite å gjøre når man kjeder seg i resepsjonen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 så han liker kordan jenten kommer til å se ut som 18 åring. Samme tenkte eg da eg så mary-kate og ashley første gangen eg så de på "under samme tak" så viste eg at de kom til å bli sexy Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg? Satser på norske jenter jeg. SnowDOG_, lage mer musikk til meg? Bedre enn den forrige, og ikke trance... ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg