DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Har ikke noen behov for å se bilder av hun, hvertfall ikke før visse deler på henne vokser... F.eks. det man IKKE ser når man ser henne fra siden... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hvis du lurer så sier kisen .. og jenta synger .. "a little senorita" vet ikke om det er navnet på sangen eller .. jeg så nettop reklamen igjen ... og HVA ****** vil du med hu/sangen? Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Så i utgangspunktet så reserverer du deg muligheten til å huske navnet hennes så du kan søke henne opp om noen år, og håpe på litt paparazzi bilder? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 nå sjekket jeg hvor gammel hu kan være (etter egen mening) hu er et sted mellom 8 og 11 år gammel du er en syk syk gutt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Kanskje droppe denne diskusjonen? Begynte vri seg en del unna spørsmålet, men bare glem det... Er ikke så viktig det... Hvis hun er spansk er hun uansett ikke noe for meg... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 nå sjekket jeg hvor gammel hu kan være (etter egen mening)hu er et sted mellom 8 og 11 år gammel du er en syk syk gutt Og det så du vel fra siden? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 se på trynet gutt .. !! og hvormange spanjoler har blondt hår! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Never mind, ikke pin meg mer nå da.... Moderator!! Hjelp....!!? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Never mind, ikke pin meg mer nå da....Moderator!! Hjelp....!!? den dagen du svarer på hvorfor du ville vite hvem hu er så vil vi slutte .. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Ok, seriøst: Ville vite hvem hun var, hvor hun var fra, alder, osv... Evt Plateselskap... Det er fakta, men er vel ikke særlig mange som tror meg uansett... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hvorfor? hu er mange år yngre enn deg .. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Hvorfor ikke? Når jeg først hørte om Britney Spears ville jeg jo vite hvem hun var også... Hu er mange år eldre enn meg! See? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 men britney har utsendet .. og kan .. synge (vel .. det kan diskuteres) denne lille ungen kan ikke syngen (And HOW!) og er .. stygg! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Har nok sett bedre en Britney da, men men, sant nok... Men når jeg hørte om Limp Bizkit, Linkin Park og alle gruppene og artistene ville jeg seff vite hvem de var, og jeg er ikke homofil! Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Never mind, ikke pin meg mer nå da....Moderator!! Hjelp....!!? lmfao. stakkar...neida skal ikke plage deg. Men det er da underlig hvilke tanker som surrer rundt i hodet når man ser reklame :wink: Selv blir jeg litt satt ut av dove og palmolive reklamene...det er nok noen som skjønner meg ... håper jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 du har en grunn til å ville vite hvem det var .. du er i målgruppen demmes .. men hva får deg til å velge nettop hu? (PS: noe for deg? gårsdagens leser foto på VG.no beklager hvis det ble for personlig nå .. bare si ifra og jeg vil redigere.) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Haha, ser jeg noen nye uansett alder, utseende så vil jeg vanligvis vite hvem det er, så det er ikke akkurat hu. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 likte du sangen spesielt mye eller? hvis du går å kjøper Cden vil du vite navnet .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg