TCi Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei! I fjor startet jeg (Einar Holten) og HPH_Janni (Jan Espen Pedersen) et times langt program kalt Dataprat. Dette sendes på Direkte.tv hver mandag kl. 21.30. I dataprat snakker vi om uken som gikk innenfor teknologi og litt spill nå og da. Vi nærmer oss nå 30 sendinger og føler at formelen begynner å gli på plass. Men det er alltid kjekt med tilbakemeldinger og kritikk. Derfor hadde det vært flott å høre fra folket her hva de synes og hva som bør forbedres og endres på. I arkivet vårt finner dere eldre programmer om dere vil se litt bakover i tid. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Så dagens sending, var veldig koselig å ha i bakgrunnen. Tror jeg skal begynne å se dette hver mandag. Ingenting å utsette her for min del hvertfall, virker veldig profesjonelt dette, dere vet hva dere snakker om, holder dere objektive når dere bør og slikt. Endret 21. mars 2011 av Benny Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hva er DirekteTv? Det er vår nettadresse ... Så dagens sending, var veldig koselig å ha i bakgrunnen. Tror jeg skal begynne å se dette hver mandag. Ingenting å utsette her for min del hvertfall, virker veldig profesjonelt dette, dere vet hva dere snakker om, holder dere objektive når dere bør og slikt. Hyggelig å høre. Vi sette pris på å det. Om du har noen innspill så hører vi gjerne på det også. Endret 21. mars 2011 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå