haddip Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har danset siden jeg var liten og nå prøver jeg meg på dubstep. Trenger litt feedback på hvordan dette ser ut (: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Keep it up Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ikke at jeg har peiling på dubstep - men det var SINNSYKT fett! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Veldig bra. Hva mer kan du danse? Lenke til kommentar
haddip Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Veldig bra. Hva mer kan du danse? Electric boogie, poppin, locking, hip hop Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nice. Bare å legge ut mer videoer. Vil se deg danse locking. Lenke til kommentar
kans Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nice. Bare å legge ut mer videoer. Vil se deg danse locking. Støtter denne for fult. Men OT så synes jeg det var veldig bra, jeg har ikke spesielt peiling på det. Men har sett endel før og synes dette var veldig bra! Legg gjerne ut flere videoer av deg danse, hvis du har nok (eller lager nok) kan du jo lage egen tråd hvor man kan se flere av stilene du danser. Gi kritikk og "følge din fremgang" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå