Gå til innhold

Skjermkort kjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal kjøre Crossfire må de to skjermkortene du bruker være like. Produsenter går om hverandre, altså i ditt tilfelle må du kjøpe et HD 5770 til.

Så ditt eksempel vil ikke fungere til bruk i Crossfire.

Men du kan mye heller kjøpe det nye kortet, og selge det gamle! Det er hva jeg ville gjort om jeg var deg! :)

Lenke til kommentar

Om du skal kjøre Crossfire må de to skjermkortene du bruker være like. Produsenter går om hverandre, altså i ditt tilfelle må du kjøpe et HD 5770 til.

Så ditt eksempel vil ikke fungere til bruk i Crossfire.

Men du kan mye heller kjøpe det nye kortet, og selge det gamle! Det er hva jeg ville gjort om jeg var deg! :)

Er den så mye bedre enn 5770? :o

Lenke til kommentar

HD 6950 er ganske mye bedre enn ett 5770, og litt bedre enn to 5770 i Crossfire ville jeg tro.

Uansett så er det et nyere skjermkort. Bedre DX11 ytelse, og bruker uansett mindre strøm enn to HD 5770. :)

...Men det koster mye mer penger. Et 5770 får du til under tusenlappen på Finn, 6950 koster over 2000,- på Dustin.

Lenke til kommentar

HD 6950 er ganske mye bedre enn ett 5770, og litt bedre enn to 5770 i Crossfire ville jeg tro.

Uansett så er det et nyere skjermkort. Bedre DX11 ytelse, og bruker uansett mindre strøm enn to HD 5770. :)

...Men det koster mye mer penger. Et 5770 får du til under tusenlappen på Finn, 6950 koster over 2000,- på Dustin.

For akkurat over 1000,- inkl. frakt, får du et HD 5770 nytt.

Men jeg står ved mitt, at med et HD 6950 får du mer ytelse for pengene, og om TS vil kan han alltids ved et senere tidspunkt oppgradere til å kjøre 6950 i Crossfire og dermed ha enda større gevinst.

Dog for mer penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...