vegge Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Tatt fra tråden..;Blir jeg straffet? Jeg klarer ikke å sende private meldinger. De blir bare liggende i Utboksen. Gjør jeg noe feil, eller blir jeg straffet for å (teknisk sett) ha brutt retningslinjene? Hvis sistnevnte er tilfellet: JEG KAN FORKLARE! Det har aldri vært min hensikt å plage eller mobbe andre. Jeg meldte meg inn for å diskutere spill og å gi/få hjelp. Kun det. Er det noen andre som opplever det samme? Eller er det bare meg? Riktig du blir straffet. definitiftdu blir straffet og det ender ikke for hw har sørget for å du ligger i en kontainer full av døde marsvin og game teposer. men ikke se så negativt på det Vil bare si at det hele var en misforståelse. Jeg hadde ikke gjort noe galt.LENGE LEVE SUNN FORNUFT! Utvalgt av: havegg Begrunnelse: jeg smilte godt da jeg leste grandiosas svar, mens en del andre i tråden reagerte slik; Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hehe! var ett bra gullkorn det Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 grandiosa skrev: definitift du blir straffet og det ender ikke for hw har sørget for å du ligger i en kontainer full av døde marsvin og game teposer. men ikke se så negativt på det Den der var bæst da! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 LOL! container med daue marsvin og teposer! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 grandiosa sier mye morsomt han. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Den var god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå