Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Så over de 100 første innleggene og kunne ikke finne noen som var skrevet av αкαѕнα. Hadde vært bedre om du hadde linket direkte til innlegget.

 

Google

 

Hitler αкαѕнα kgun site:www.diskusjon.no

 

eller varisjoner med hennes navn og andre medlemmers navn der hun starter.

 

Jeg mener hun startet med ord om at noen hadde bedt henne om å delta i den diskusjonen.

Det faktum at hun stiller seg kritisk til Holocaust? Jeg må si at jeg personlig ikke tror Holocaust, i systematisk utryddelse av jøder/andre, fant sted.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kan så godt være.. men det legitimerer ikke et NATO angrep.

Dermed kan du indirekte komme til å støtte nedslakting av sivile.

 

Og nå er vel ikke CNN det mest nøytrale medie heller da uten at jeg skal påstå at alt er svada...

Men du skriver mye svada og som jeg har skrevet til deg tidligere virker det som du ikke vet forskjellen på sosialisme og nasjonalsosialisme bedre kjent som nazisme.

Lenke til kommentar

Så over de 100 første innleggene og kunne ikke finne noen som var skrevet av αкαѕнα. Hadde vært bedre om du hadde linket direkte til innlegget.

 

Google

 

Hitler αкαѕнα kgun site:www.diskusjon.no

 

eller varisjoner med hennes navn og andre medlemmers navn der hun starter.

 

Jeg mener hun startet med ord om at noen hadde bedt henne om å delta i den diskusjonen.

 

kan du forklare relevansen til denne tråden ??

 

Forsto ikke helt hva mine poster i den tråden hadde med dette å gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kan du forklare relevansen til denne tråden ??

 

Forsto ikke helt hva mine poster i den tråden hadde med dette å gjøre...

Det har med din troverdighet å gjøre. Du fremsetter påstander uten kilder. Etterpå svarer du med noen videoer.

 

Jeg vet hva jeg har sett med egne øyner på tre ulike lands Tv stasjoner.

 

Jeg stoler mer på det jeg ser med egne øyne enn de vidoklippene du klipper inn fra nettet.

 

Samme taktikk ble brukt i den ovenfor omtalte Hitler tråden, men du var langt fra verst.

 

Du vet hvem jeg kalte silkeansiktet i den tråden. Jeg står ved den betegnelsen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvis man slipper bomber på et land så er man altså ikke i fare for å treffe en stakkars sjel som ikke bærer uniform??

 

Er det det du sier?

Les de siste dagers innlegg i stedet for å komme med påstander eller spørsmål jeg allerede har svart på i mine poster, så danner du deg et bilde av hva jeg mener.

 

Les spesielt hva jeg har skrevet om Frankrikes reaksjon.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om man følger den logikken har de som støtter krigen indirekte støttet drapet på over 10 000 mennesker, altså ikke snakk om potensielt.

Trådhopper, du finner svært grundige svar på det lenger fremme i tråden.

 

Slutt med oppgulp. I neste post kan du komme til å bli kalt ved navnet på en fugl om du fortsetter i samme spor.

Lenke til kommentar

Denne saken er ikke så svart hvitt som vestlig media fremtstiller den som. Vi vet allerede at de løy om at han bombet sivile, fordi russerene ville ha sett dem.

 

Det virker som om det er helt andre årsaker til at de gikk inn i Libya. Jeg tror det ble gjort av strategiske grunner. Gadaffi har vært lite samarbeidsvillig med vesten, planlegger å nasjonalisere oljeressursene som er viktig for Europa og han ønsker å innføre enn ny pengekurs i Afrika. Når et opprør skjer i Libya, så griper de sjansen, gir opprørene ressurser, mens de kjører på med masse propaganda om hvor forferdelig Gadaffi er. I USA så er det vsnskligere, fordi det er så mye uavhengig media, men jeg merker at europeriske land slukte det rått.

 

Vanligvis pleier Norge å være helt ekstrem på å alltid støtte forhandlinger. Nå hadde vi ikke en eneste forhandling. Det forklarer hvorfor de ikke kunne finne en ikke-voldlig løsning, fordi gjorde man det så ville man bryte ned bildet om Gadaffi som en tyrant som dreper tilfeldige sivile for gøy.

 

Jeg tror den norske stat kunne ha overbevist nordmenn til hva som helst, desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har ikke vært online så mye så jeg har ikke klart å henge med.. sorry... Men nå er det leggetid..

 

Vi får krangle videre i morgen ^^

Nei jeg er ikke interessert i noen krangel.

 

Å krangle med kvinnen er som å tisse mot vinden, men går i vannet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det faktum at hun stiller seg kritisk til Holocaust? Jeg må si at jeg personlig ikke tror Holocaust, i systematisk utryddelse av jøder/andre, fant sted.

Kan jeg kalle deg unge? lettlurte mann?

 

Slik er det vel med alle, men tenker du på at du har sett med dine egne øyne på TV'en? Sånn sett er det vel ikke den store forskjellen på et videoklipp på nettet?

Så du mener ikke at der er kvalitetssikring på det som sendes ut fra Cnn, NrK, Tv2, SvTv1, SvTv2?

 

Du er lett å manipulere.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Om man følger den logikken har de som støtter krigen indirekte støttet drapet på over 10 000 mennesker, altså ikke snakk om potensielt.

Trådhopper, du finner svært grundige svar på det lenger fremme i tråden.

Hæ? Jeg tenkte bare på logikken rundt at en persons mening om Libya krigen gjør den personen indirekte ansvarlig for drapene som blir begått av den motsatte side. Om så αкαѕнα, eller meg for den saks skyld, indirekte skulle stå ansvarlig for drapene om NATO ikke grep inn, hvorfor skulle ikke de som er for Libya krigen indirekte være ansvarlig for drapene som blir begått av NATO? Men nå vil jeg si det er en ganske dårlig logikk da jeg tviler på at noen av våre meninger vil ha noe å si på utfallet av Libya krigen. Gjerne link til dette innlegget om du har et sterkt ønske om at jeg skal lese det.

 

Slutt med oppgulp. I neste post kan du komme til å bli kalt ved navnet på en fugl om du fortsetter i samme spor.

Oppgulp? Er helt opp til deg om du vil svare meg, du kan til og med ignorere meg helt om du har et ønsker det (Kontrollpanel -> Profil -> Ignorerte brukere). Trussel om personangrep om jeg fortsetter oppgulpene mine var i hvert fall ny for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Denne saken er ikke så svart hvitt som vestlig media fremtstiller den som. Vi vet allerede at de løy om at han bombet sivile, fordi russerene ville ha sett dem.

Så russerne var allsteds nærværende. Så Frankrikes angrep som jeg har omtalt tidligere var kun propaganda?

 

Gadaffi har vært lite samarbeidsvillig med vesten, planlegger å nasjonalisere oljeressursene som er viktig for Europa og han ønsker å innføre enn ny pengekurs i Afrika.

Hva mener du med pengekurs? Valuta?

 

Jeg tror den norske stat kunne ha overbevist nordmenn til hva som helst, desverre.

Nei.

 

Rart at du stadig prøver å så et bilde av hvor dumme nordmenn er.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det faktum at hun stiller seg kritisk til Holocaust? Jeg må si at jeg personlig ikke tror Holocaust, i systematisk utryddelse av jøder/andre, fant sted.

Kan jeg kalle deg unge? lettlurte mann?

Om det får deg til å føle deg bedre kan du godt få kalle meg hva du vil, bare vær litt forsiktig med tanke på moderatorene.

 

Slik er det vel med alle, men tenker du på at du har sett med dine egne øyne på TV'en? Sånn sett er det vel ikke den store forskjellen på et videoklipp på nettet?

Så du mener ikke at der er kvalitetssikring på det som sendes ut fra Cnn, NrK, Tv2, SvTv1, SvTv2?

 

Du er lett å manipulere.

Joda, regner med at det er kvalitetssikring på alle store nyhets-kanaler, men det betyr ikke at jeg ikke er skeptisk. Den beste propaganda er sann, og det er på mange måter en del propaganda disse kanalene har vist siden de for eksempel kun har vist anti-Gaddafi demonstrasjoner, selv om pro-Gaddafi demonstrasjonene har vært mye større.

Lenke til kommentar

Gadaffi har vært lite samarbeidsvillig med vesten, planlegger å nasjonalisere oljeressursene som er viktig for Europa og han ønsker å innføre enn ny pengekurs i Afrika.

Hva mener du med pengekurs? Valuta?

En ny gullvaluta kalt Gold Dinar, og selge naturressurser i den. Sånn sett interessant at Saddam Hussein ville begynne å selge olje i euro før Irak ble invadert.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GuqZfaj34nc

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Den beste propaganda er sann, og det er på mange måter en del propaganda disse kanalene har vist siden de for eksempel kun har vist anti-Gaddafi demonstrasjoner, selv om pro-Gaddafi demonstrasjonene har vært mye større.

En lettvint påstand å slenge ut. Om du mener i Tripoli er det nok riktig i begynnelsen av krigen av naturlige grunne du selv skulle forstå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

En ny gullvaluta kalt Gold Dinar, og selge naturressurser i den. Sånn sett interessant at Saddam Hussein ville begynne å selge olje i euro før Irak ble invadert.

Jeg tviler sterkt på at det hadde blitt mange handler og transaksjoner i den valutaen.

 

Ghadaffi så seg jo også som the King of Kings og Africas United States.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...