Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan dere som åpenbart liker krig, og mord og slikt, og som støtter NATOs overgrep på Libyas befolkning se litt av medaljens bakside..

 

Klippet er to dager gammelt og viser hvilke hvor presist NATO forsøker å kvele folket ved å ta deres barn...

 

NB: Filmen inneholder svært sterke scener!!

 

 

Skam dere.. skam dere.... MORDERE!!!

 

obama%2Blibya%2Boil.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sivile tap bekymrer FN-sjefen

 

FNs generalsekretær Ban Ki-moon er bekymret over det økende tallet sivile ofre i Libya-konflikten og ber «alle parter» vise «ekstrem forsiktighet».

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10081125

 

Farlige splittelser i Libyas opprørsbevegelse

 

Splittelsene i den libyske opprørsbevegelsen er ikke et varsku om at Benghazi er i ferd med å miste kontrollen, men en advarsel om en kollaps som kan komme når Tripoli faller.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/libya/artikkel.php?artid=10081144

 

Dette utvikler seg bare mer og mer intenst. Mon tro om det kommer til å gå til front mot front eller om det vil eksplodere helt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har støttet Gaddafi siden begynnelsen, og håper virkelig at han klarer å slå ned opprøret. Hvis han feiler da håper jeg at Libya går inn i et helvete bestående av kaos i minst 10år, som vil koste Vesten billioner av kroner, slik som hendte med Irak da Saddam ble avsatt, men dette helvete varte bare i 7år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Verden har det bedre uten Saddam Hussein og hans regime og vil ha det bedre uten Muammar al-Gaddafi og hans regime!

 

Verden har ikke godt av massiv globalisering av Vestlig kultur, der USA vil være verdenspoliti leder. Gjør du et overtramp så får du sanksjoner i hele verden. Det vil også være massiv overvåkning av befolkningen.

 

Jeg støtter Gadaffi i sitt forsøk på å forsvare Libya mot væpnede terrorister og mot en fremmed invasjonsmakt. Hvis ikke han klarer dette, da håper jeg at han skaper et "svarthull" som vil dra Libya inn i et helvete for de 10 neste årene, som vil koste Vesten billioner av kroner.

 

Jeg hadde muligens støttet terroristene (opprørerne) dersom dette var folkestyrt, og at de var alene. Men dessverre så er det Vesten som står bak disse, der de forsyner terroristene med våpen. Med dette vil den Vestlige kulturen gradvis bli innført i Libya, der landet vil bli en "nikkedukke" for USA.

Lenke til kommentar

Jeg hadde muligens støttet terroristene (opprørerne) dersom dette var folkestyrt, og at de var alene. Men dessverre så er det Vesten som står bak disse, der de forsyner terroristene med våpen.

 

Du mener vel Qatar, og landene som grenser til libya som skal stoppe smugling av våpen inn men av merkelige grunner ikke er så flinke på dette?

 

Frankrike er det eneste NATO landet som har forsynt våpen og det var en unik hendelse fordi opprørere på et fjell så ut til og bli overkjørt av regimet så våpen ble sendt dit med fly.

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-13955751

 

edit: Ser ut til at Qatar ikke bare har sendt våpen!

En Ratel IFV ser ut til å ha funnet veien sin til Benghazi, dog uten 20mm kanonen i tårnet..

så da blir det egentlig bare en vanlig APC. :hmm:

 

http://esotericarmour.blogspot.com/2011/08/libya-national-liberation-army-qatar.html

Endret av Kirikovski
Lenke til kommentar

Verden har det bedre uten Saddam Hussein og hans regime og vil ha det bedre uten Muammar al-Gaddafi og hans regime!

 

Ja det går jo av en bombe så og si hver eneste dag der borte og millioner av folk sliter med både det ene og det andre...

 

De savner nok saddam de fleste av dem tror jeg..

 

Jeg blir rett og slett provosert over holdninger som noen viser..

 

ABB sa at han MÅTTE BARE gjøre det...

 

Han ble nok inspirert av vår egen oppførsel, hvor det å slippe bomber og drepe uskyldige er helt akseptabelt så lenge det går til en god sak..

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men seriøst Glimti... Du forsvarer drap fordi det er en god sak...

 

Hva som er en god sak er jo et utrolig varierende til tider...

 

En god sak for meg er ikke nødvendigvis en god sak for deg, og en god sak for USA er ikke nødvendigvis en god sak for oss...

 

Har jeg en god sak mener jo du i prinsippet det er helt ok å drepe for å oppnå resultater..

 

Det er helt tragisk holdning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...