Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Hvorfor poster du en video av en mann som snakker til kamera, fulgt av en engelsk tekst du har klippet og limt?

 

Henvisning til andres arbeid er selvsagt lov, og helt nødvendig for å opplyse om kildebruk, men å bruke det som et diskusjonsinnlegg synes jeg er rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=H2mzhcgq0AU

 

Pump and Dump” is the name of the Zionist game in the Middle East and now in Libya.

 

Interessant det der... men kan man virkelig stole på en fyr som ser sånn ut??

 

Hallo.. sjekk den figuren da,,,

 

Hvorfor poster du en video av en mann som snakker til kamera, fulgt av en engelsk tekst du har klippet og limt?

 

Kanskje fordi du skulle få lov til å lese teksten om du ikke skulle skjønne hva galningen sa... :p

Lenke til kommentar

Jeg vedder på at de iscenesetter et angrep på et land i Europa for å legitimere at man setter inn fotsoldater.

 

Finnes ikke grenser for hvor utspekulerte disse sjelløse djevlene er.

 

Ja.. mare bokmerk denne påstanden.. Det er intet som er mer sikkert... Vinner de ikke på den ene måten så må de ta i bruk andre virkemidler..

 

Om det blir terrormål i Europa eller noe annet vet jeg egentlig ikke, men så lengde de får det slik de vil så kjører de sitt løp..

 

Mer film fra fronten:

 

 

Jeg misunner ikke rebellene..

Lenke til kommentar

 

Kanskje fordi du skulle få lov til å lese teksten om du ikke skulle skjønne hva galningen sa... :p

 

Jeg skjønte det, men jeg ser ikke hva det tilfører debatten.

 

Jeg antar at Nico deler denne mannens meninger. Videoen er ikke en kilde på noe som helst, det er bare en mann som snakker. Nico kunne like gjerne filmet seg selv si de samme tingene, det ville ikke gjort noen forskjell.

 

Spørsmålet mitt er da: hvorfor ikke skrive med egne ord hva man mener, heller enn å linke til videoer der andre gjør det for seg?

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=aLLjCxrZnak

 

 

Kanskje fordi du skulle få lov til å lese teksten om du ikke skulle skjønne hva galningen sa... :p

 

Jeg skjønte det, men jeg ser ikke hva det tilfører debatten.

 

Jeg antar at Nico deler denne mannens meninger. Videoen er ikke en kilde på noe som helst, det er bare en mann som snakker. Nico kunne like gjerne filmet seg selv si de samme tingene, det ville ikke gjort noen forskjell.

 

Spørsmålet mitt er da: hvorfor ikke skrive med egne ord hva man mener, heller enn å linke til videoer der andre gjør det for seg?

La folk få uttrykke seg slik de vil.

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt er da: hvorfor ikke skrive med egne ord hva man mener, heller enn å linke til videoer der andre gjør det for seg?

 

Jeg skal ikke si jeg er uenig med deg her, men gidder som regel ikke lage noe poeng ut av det...

 

Selv synes jeg det er best at folk skriver sine egne ord og kanskje introduserer filmen, eller i alle fall gir meg en grunn for å klikke play...

 

Men, ingen er like.. Og jeg har latt være å bry meg... fu har jo friheten til å ignorer eller la være å se på det du ikke mener er relevant..

Lenke til kommentar

 

Dessverre er jo komplett umulig å ta stilling til ettersom vi ikke kjenner til omstendighetene bak kamera.. For alt hva vi vet har de fåyt beskjed om at dersom de ikke stiller opp så blir hele familien brent på bålet...

 

Selvsagt bare spekulasjoner og vas, men poenget er at dette sier like lite om Gadaffis tilhengere som filmer av fredelige opprører som halshugger folk med en gang du snur ryggen til dem.

 

Jeg er fortsatt kvalm etter de filmene jeg så i går...

 

Det som skremmer meg mest er at Norge og mange andre land åpner grensene for mennesker som er i stand til å gjøre slike ting...

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt er da: hvorfor ikke skrive med egne ord hva man mener, heller enn å linke til videoer der andre gjør det for seg?

 

Jeg skal ikke si jeg er uenig med deg her, men gidder som regel ikke lage noe poeng ut av det...

 

Selv synes jeg det er best at folk skriver sine egne ord og kanskje introduserer filmen, eller i alle fall gir meg en grunn for å klikke play...

 

Men, ingen er like.. Og jeg har latt være å bry meg... fu har jo friheten til å ignorer eller la være å se på det du ikke mener er relevant..

 

For å være ærlig ignorerer jeg det meste fra begge sider i denne tråden, jeg følger ikke med.

 

Det var mer et generelt spørsmål fordi jeg er nysgjerring på hvorfor denne måten å uttrykke seg på ser ut til å ha ha blitt veldig utbredt på forumet i det siste.

 

Er det fordi det er enklere, er detfordi videoen stemmer ord for ord med det man mener uansett, er det en bevisst taktikk for nå gjennom til folk?

 

Jeg vet ikke, så jeg spør.

Lenke til kommentar

How to deal with with NATO Leaflets

 

For de som vil vite hva som står på flyvebladene:

 

267576_120942191333742_118379094923385_156436_6875823_n.jpg

"Stop killing the people of your country, you are killing your Libyan brothers and sisters.

One Libya, one people.”

 

“For your safety, abandon your posts and your equipment and return to your homes and your families.”

 

284321_120944498000178_118379094923385_156476_6256961_n.jpg

“Stop your attacks on Libyan civilians, or you will be at risk of destruction.”

 

“Warning …. You are no match to the superior weapons and air power of NATO, continued engagement will be the cause of your death.”

 

 

Today thousands of leaflets were dropped by NATO over residential areas in Tripoli.

Morale in the city has risen as a result and everyone is talking about it.

We have reports that leaflets were dropped over multiple districts including Ras Ahsan, Ben Ashour, and Janzour districts, but Free Generation Movement found these leaflets in Soug al Jomaa.

Endret av Kirikovski
Lenke til kommentar

Oversatt: Om dere motsetter dere våre angrep så dreper vi flere av dere, det er ikke vår skyld at vi dreper dere. PS: vi har noen fancy drapsmaskiner vi kunne tenke oss å bruke på dere om dere ikke bøyer dere for våre urimelige krav.

 

Mvh NATO.

Enig i den.

 

Tror støtten til Gaddafi egentlig bare kommer til å øke i Libya så lenge NATO fortsetter krigen, i Tripoli har han f eks veldig stor støtte. Kommer til å bli en langvarig krig tror jeg. Er interessant hvordan opprørerne/NATO allerede har begynt å få i gang eksport av olje, opprettelse av en egen regjering og en egen bank.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Today thousands of leaflets were dropped by NATO over residential areas in Tripoli.

Morale in the city has risen as a result and everyone is talking about it.

We have reports that leaflets were dropped over multiple districts including Ras Ahsan, Ben Ashour, and Janzour districts, but Free Generation Movement found these leaflets in Soug al Jomaa.

 

Hallo... Hva med å advare de som bor i Tripoli om at dersom de legger ned våpnene så risikerer de halshugging og i alle fall en sikker død.

 

Disse lappene er nesten en oppmuntring... Makan til sløseri med papir...

 

Stakkars folk... For et hat de må ha til NATO og alle de som kjemper mot deres land...

 

Håper de brenner i helvete de som satte i gang dette

Lenke til kommentar

ikke det at jeg har så mye tro på det, men det skulle vært spennende å se hvor mye støtte denne krigen hadde fått om bombene begynte å gå av i våre nabolag...

 

Og hva slags eksempel har du som kan sammenigne angrepet på Gaddafis regime med et angrep på Norge?

 

Vi høster som vi sår... Vi har bedt pent om bråk og bør ikke bli for sure om vi fikk litt av det..

 

Vi gjør en stor og heltemodig innsats istedefor å sitte å se på at en tyrann og folkemorder dreper sitt eget folk!

Lenke til kommentar

PS: vi har noen fancy drapsmaskiner vi kunne tenke oss å bruke på dere om dere ikke bøyer dere for våre urimelige krav.

Urimelige krav? At de legger fra seg våpen og slutter og krige mot sitt eget folk?

Hvem kriger mot sitt eget folk? Minoriteten, disse såkalte opprørerne? Ja, de burde så absolutt legge fra seg våpen og slutte å krige mot sitt eget folk.

 

Vi gjør en stor og heltemodig innsats istedefor å sitte å se på at en tyrann og folkemorder dreper sitt eget folk!

Saddam Hussein har masseødeleggelsesvåpen!!!11

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...