Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan de av dere som ikke har spist på en god stund og som tåler å se forferdelige ting, meske dere i hvilke grusomheter disse rebellene holder på med.

 

Disse blir sannsynligvis slettet fra Youtube innen kort tid vil jeg tro, for dette er virkelig ille...

 

Men siden NATO og Norge slipper bomber på Gadaffi og støtter disse forferdelige menneskene mener jeg det er en legitim lenke...

 

Meget sterke bilder på en del av filmene...

 

http://www.youtube.com/user/VSMRK#g/c/BCB0450F9CB5D19C

Ganske groteske greier, men det må bli vist.

Lenke til kommentar

Meget sterke bilder på en del av filmene...

http://www.youtube.com/user/VSMRK#g/c/BCB0450F9CB5D19C

Ganske groteske greier, men det må bli vist.

 

Det gikk plutselig opp for meg hva slags folk rettstaten norge faktisk støtter... jeg trodde virkelig det ikke var så ille.. fy faen.. jeg er kvalm,, kommer ikke til å spise på flere dager :(

 

Se noen av historiene bak de brutale greiene der.. mitt hjerte gråter... denne verden går til helvete...

Lenke til kommentar

Ja, ærbart arbeid "fredsnasjonen" Norge driver med gitt.

 

Morsom språkbruk fra forsvarssjefen.. Skulle tro han hadde vært på kurs hos IDF hvor det er standard prosedyre å bortforklare drapene på sivile med at terrorister og uskytningsramper gjemmes blant sivile.. Sivile skjold etc. Nevermind at disse hadde aldri i utgangspunktet blitt drept om det ikke vært for aggressorens oppførsel.

 

Aldeles perverst.

 

Så.. Let's get down to the nitty gritty.. hvor masse betaler de deg?

 

Og ser du ingen moralske betenkeligheter med det du driver med?

 

Du ser ikke selv noe galt med at du støtter en diktator som har drept ti ganger flere sivile enn NATO? :hmm:

Har du en kilde på dette i form av fotodokumentasjon eller lignende? Ikke det nei?

 

:hmm:

Lenke til kommentar

- Tusen takk for innsatsen. Jeg er umåtelig stolt av dere, sa forsvarssjefen, general Harald Sunde, til F-16-piloter og resten av jagerflypersonellet, da han besøkte dem tirsdag formiddag.

 

 

children-killed-misurata.jpg

 

LibyanChild_415.jpg

 

Har du en kilde på dette i form av fotodokumentasjon eller lignende? Ikke det nei?

 

Du vil altså ha bilder av 10x flere døde?

Nei, jeg vil ha dokumentasjon på at disse overgrepene som dere informasjonskrigere skamløst prøver å selge.

Lenke til kommentar

dere informasjonskrigere skamløst prøver å selge.

 

Husker du WMD og Yellowcake Kirikovski? Eller strekker kanskje ikke minnet til?

Kan kanskje roe litt ned på dine kommentarer om propaganda der du poster bilder/video av døde barn.

 

Husker WMD/Yellowcake, men her er faktisk forskjellen at:

1) Var folket selv som gjorde opprør.

2) Opprørerne ba selv om intervensjon.

3) FN vedtok en resolusjon hvor ingen stemte imot/brukte veto.

4) Ingen bakkesoldater har blitt satt inn.

Lenke til kommentar

dere informasjonskrigere skamløst prøver å selge.

 

Husker du WMD og Yellowcake Kirikovski? Eller strekker kanskje ikke minnet til?

Kan kanskje roe litt ned på dine kommentarer om propaganda der du poster bilder/video av døde barn.

 

Husker WMD/Yellowcake, men her er faktisk forskjellen at:

1) Var folket selv som gjorde opprør.

2) Opprørerne ba selv om intervensjon.

3) FN vedtok en resolusjon hvor ingen stemte imot/brukte veto.

4) Ingen bakkesoldater har blitt satt inn.

Hvorfor skal jeg roe postingen av døde barn da det er resultatet av deg og dines herjinger? Er dere virkelig så svake at dere ikke greier å se hva dere er ansvarlige for? Dette motiverer meg bare til å poste flere slike bilder.

 

Folket er ikke opprørerne i dette tilfellet, de utgjør en liten minoritet. At de "ba selv om intervensjon" forandrer ikke noe.

 

Det har kanskje ikke blitt satt inn soldater som bærer NATO uniform, men at de har gitt støtte i form av krigsapparater og finans til disse opprørerne er det ingen tvil om. Alle disse afrikanerne som dukker opp må da bli betalt av noen.

 

Har du en strategi klargjort for når bakkesoldater settes inn og kanskje? En arbeidsplan på hvordan du skal takle den delen av krigføringen på nettet? Det er jo en selvfølge at det "internasjonale samfunnet" ikke akter libyerne å styre sine egne interne affærer og at krigen kun er i startfasen enda.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg roe postingen av døde barn da det er resultatet av deg og dines herjinger? Er dere virkelig så svake at dere ikke greier å se hva dere er ansvarlige for? Dette motiverer meg bare til å poste flere slike bilder.

 

Nei herregud! Var ikke bildene jeg hadde invendiger mot, det var at du kalte meg for propagandarør for NATO samtidig som du pedlet ut bilder av døde barn, virket litt hypokritisk.

 

Har du en strategi klargjort for når bakkesoldater settes inn og kanskje? En arbeidsplan på hvordan du skal takle den delen av krigføringen på nettet? Det er jo en selvfølge at det "internasjonale samfunnet" ikke akter libyerne å styre sine egne interne affærer og at krigen kun er i startfasen enda.

 

Ingen strategi plan siden det ikke blir aktuelt med mindre ghaddafi angriper italia eller noe slik at NATO virkelig må gripe inn og forsvare et medlemsland.

Endret av Kirikovski
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=gxIqaJUWWrM

 

http://www.youtube.com/watch?v=gMpixjTqwbI

 

Jeg synes nesten litt synd på disse opprørerne etter å ha sett disse to videoene.

 

Hvorfor skal jeg roe postingen av døde barn da det er resultatet av deg og dines herjinger? Er dere virkelig så svake at dere ikke greier å se hva dere er ansvarlige for? Dette motiverer meg bare til å poste flere slike bilder.

 

Nei herregud! Var ikke bildene jeg hadde invendiger mot, det var at du kalte meg for propagandarør for NATO samtidig som du pedlet ut bilder av døde barn, virket litt hypokritisk.

 

Har du en strategi klargjort for når bakkesoldater settes inn og kanskje? En arbeidsplan på hvordan du skal takle den delen av krigføringen på nettet? Det er jo en selvfølge at det "internasjonale samfunnet" ikke akter libyerne å styre sine egne interne affærer og at krigen kun er i startfasen enda.

 

Ingen strategi plan siden det ikke blir aktuelt med mindre ghaddafi angriper italia eller noe slik at NATO virkelig må gripe inn og forsvare et medlemsland.

Interressant, med tanke på enkelte uttalelser om at Europa skal angripes og lignende i vestlig presse så er det ikke usannsynlig at det iscenesettes et angrep på Italia eller lignende, slik vi har sett i New York, London og Madrid. Så det er det du venter på altså?

Lenke til kommentar

Spørsmål: dersom det blir bevist at rebellene har begått like store krigsforbrytelser som gadaffi, vil du dere som nå støtter krigen forsatt mene det er en "berettiget sak" ??

Støtter krigen fordi jeg støtter slike folk:

http://www.youtube.com/watch?v=KHDPdyYMBs4

 

Kan ikke se at den støtten skulle forsvinne fordi et mindretall skulle begå gale handlinger.

 

?????????????????????????????????

 

Du støtter overgrep mot sivile og uskyldige fordi du støtter de som støtter kampen mot Gadaffi??

 

Og du du sier jo rett ut at selv om noen overgrep blir begått så legitimerer det likevel målet..

 

WTF?? det er jo et argument som fungerer NØYAKTIG samme vei tilbake!!

 

Selv om NOEN i Gadaffis hær har begått grusomheter så legitimerer ikke det at Norge skal bombe landet???

 

Jeg må ut å spy .. jeg orker dette ikke mer.. vi er faen på vei til helvete på første klasse.. makan til dobbeltmoralsk land som Norge er blitt skal du lete lenge etter

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du støtter overgrep mot sivile og uskyldige fordi du støtter de som støtter kampen mot Gadaffi??

 

Jeg støtter beskyttelsen av sivile NATO gir gjennom at de fjerner trusselen regimets soldater utgjør.

Støtter overgrep mot sivile og uskyldige like mye som deg.

 

Og du du sier jo rett ut at selv om noen overgrep blir begått så legitimerer det likevel målet..

 

WTF?? det er jo et argument som fungerer NØYAKTIG samme vei tilbake!!

 

Selv om NOEN i Gadaffis hær har begått grusomheter så legitimerer ikke det at Norge skal bombe landet???

 

Problemet er vel at NOEN(les, alle som ikke har defekter, eller har nektet og følge ordre om og angripe sivile, som vanligvis resulterer at de blir skutt) i ghaddafis hær gjør det fordi de følger ordre fra ghaddafi selv.

 

Se Tunisia, folkeopprør, diktatoren går fredelig av.

Se Egypt, folkeopprør, diktatoren går fredelig av.

Så skjer det et folkeopprør i Libya, hvor diktatoren klikker og sender jagerfly/helikopter mot demonstrantene!

Lenke til kommentar

Hmm, kan se ut til at jeg har tatt totalt feil av antallet sivile som har død pga NATO.

 

 

NATO har bare tatt ansvaret for de 9 døde og 18 skadede da den missilen feilet. Svært tvilsomt at de har drept 1000 sivile som regimet påstår da det har blitt bevist at det libyske regimet har overdrevet antallet døde fra flere air-strikes. (ikke minst ville det ha blitt dokumentert av alle journalistene de har i det hotellet som blir kjørt rundt til hvert bombenedslag!)

 

Står stor respekt av NATO hvis de har klart og holde antallet døde sivile så lavt som bare noen hundretalls. Om det er så høyt engang.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=H2mzhcgq0AU

 

Pump and Dump” is the name of the Zionist game in the Middle East and now in Libya.

 

Beginning in Iraq, the Zionist West was very happy to “pump” Saddam Hussein’s oil for him…not to mention pumping up his personal nest egg.

 

But, when Saddam wanted payment – in gold – not dollars for his oil - the Jewish neocons of the New York Times gave the lie to his “weapons of mass destruction” and the Zionist West “dumped” him.

 

Now, the leading Jewish neo-con spokesman, William Kristol, is calling for a US military intervention to oust the ‘evil’ Gadhafi, ruler of Libya.

 

So, we can all now look for more innocents to be murdered (including young American soldiers), another ruined nation, and a new Zionist sock puppet installed.

 

In an interview this past Monday on National Public Radio (heavily-funded by the Jewish-owned Starbucks chain), Kristol held the same brush he used on Saddam Hussein to paint Gadhafi as the newest evil monster of the Middle East and the world.

 

But why, after over 40 years, is Gadhafi suddenly the new demon for the Jewish-owned press to exorcise?

 

It’s simple. The Zionists pumped his oil for him and now it’s time to loot his vast riches—AND HIS COUNTRY—and dump him!

 

In an interview with an independent European forum, a Middle Class Libyan stated: “Everyone was happy here. Anyone could get an interest free loan and no one was hungry.”

 

But you’ll never hear this kind or reporting in America…only Zionist lies.

 

You see, Gadhafi has been bucking the system – not going along with the West’s agenda – and speaking out against Israeli crimes such as GENOCIDE on Gaza Strip.

 

But when he started negotiating an arms deal with Putin, who’s been upsetting the balance in the Middle East, that spelled Gadhafi’s doom.

 

ALL of these ’spontaneous’ Mideast uprisings follow the same pattern. And yield the same results.

 

What did Egypt gain for all of its peoples’ efforts to stop Israel’s Master Plan of expanding westward to Morocco? Nothing. Zero. Zip. The same military is still in charge, answerable to America’s funding. And a man worse than Mubarak, his vice president, Omar Suleiman, is the new dictator.

 

Indeed, Israel’s Master Plan is in full throttle.

 

And it’s all part of the scheme for a Judaic World Order to rule—NOT only in the Middle East—but over you and me as well!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...