Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avsløre at du er fullstendig formet etter vestlig propaganda og ikke i stand til å tenke selv.

 

Får ta igjen med samme mynt da :) Du er proppfull av kommunistisk propaganda og du trenger en sterk undertrykkende tyrann som kan lede saueflokken.

 

Det du ville oppnå?

Endret av Berniy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen: Det er festlig hvordan man stempler samtlige nasjoner som ikke er vennligstilte overfor vesten og dets forbrukersamfunn som diktatur og udemokratiske. Det er nesten helt utrolig at dere ikke evner å reflektere over dette. USA er ikke mer demokratisk enn Libya.

 

Men den posten som fikk meg til å gulpe opp den sene frokosten min i ren latter, var denne her:

Så du foretrekker altså diktatur og tyranni framfor demokrati? Mener du at det er den frie verden som oppfører seg galt her?

Den frie verden, Glimti? Den frie verden??

 

:rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen: Det er festlig hvordan man stempler samtlige nasjoner som ikke er vennligstilte overfor vesten og dets forbrukersamfunn som diktatur og udemokratiske. Det er nesten helt utrolig at dere ikke evner å reflektere over dette. USA er ikke mer demokratisk enn Libya.

 

Men den posten som fikk meg til å gulpe opp den sene frokosten min i ren latter, var denne her:

Så du foretrekker altså diktatur og tyranni framfor demokrati? Mener du at det er den frie verden som oppfører seg galt her?

Den frie verden, Glimti? Den frie verden??

 

:rofl:

 

Så du er for tyranni, diktatur, undertrykkelse, folkemord, fengsling uten rettssak, drap og tortur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svakt å kalle andre troll, når de argumenterer saklig opp mot dine meninger. Og tror du har bommet en del med aldersgruppe. Ta en titt på sidene fra 137-140 så ser du at påstanden din har ingen grunnmur.

 

Anngående videoen din, er dette ren propaganda fra Gadaffi. Som sagt var Tripoli og Sirte de byene Gadaffi hadde mest støtte, hvordan kan det da ha seg at opprørerne hadde stor fremmgang i øst før Gadaffi sendte tanks, fly og spesial soldater.

 

Håper du så videoen om hvordan Gadaffi soldatene torturerte sårede opprørere. Synd at den ble tatt ned fra youtube pga grafisk innhold.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

jepp, men hva har det med saken og gjøre min venn? Folket gjorde opprør, samene er ikke misfornøyd med systemet. Du har vell hørt om Kautokeino opprøret på 1800-tallet, da var samene svært misfornøyd med hvordan de ble behandlet?

 

Poenget er at der det er store geografiske og folkemessige og kulturelle forskjeller er det ofte misnøye dersom de føler at andre bestemmer over dem.

 

Slik var det i norge, og slik var det i nok i libya.

 

Men samene er åpenbart siviliserte nok til å ikke ta til våpen og dra samekniven over strupene våre..

Lenke til kommentar
Så du er for tyranni, diktatur, undertrykkelse, folkemord, fengsling uten rettssak, drap og tortur?

Nei, og derfor støtter jeg hverken vesten eller østen.

 

Det som irriterer meg, og får meg til å skrive i denne tråden, er hvordan noen, inkludert deg, tror det vestlige forbrukersamfunn er så mye bedre enn alle andre samfunn på jorden. Ja, pluss at enkelte av dere også kommer ut med lavpannede utsagn om hvordan vi lever i et demokrati, og hvor frie vi er.

 

Himmel og hav.

Endret av Magnusjs
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Svakt å kalle andre troll, når de argumenterer saklig opp mot dine meninger. Og tror du har bommet en del med aldersgruppe. Ta en titt på sidene fra 137-140 så ser du at påstanden din har ingen grunnmur.

 

Anngående videoen din, er dette ren propaganda fra Gadaffi. Som sagt var Tripoli og Sirte de byene Gadaffi hadde mest støtte, hvordan kan det da ha seg at opprørerne hadde stor fremmgang i øst før Gadaffi sendte tanks, fly og spesial soldater.

 

Håper du så videoen om hvordan Gadaffi soldatene torturerte sårede opprørere. Synd at den ble tatt ned fra youtube pga grafisk innhold.

 

 

Nei, den fikk jeg ikke sett, jeg har derimot sett video av 2 unge jenter på sikker 3 og 5 år hvor den ene hadde fått kjeften sin revet av grunnet NATOs bombardering.

 

Kudos til Gaddafi for å ha greid å lage en propagandavideo hvor såpass mange mennesker stilte opp. Han truet dem vel med tortur og drap om de ikke deltok?

Endret av Juviking
Lenke til kommentar
Så du er for tyranni, diktatur, undertrykkelse, folkemord, fengsling uten rettssak, drap og tortur?

Nei, og derfor støtter jeg hverken vesten eller østen.

 

Det som irriterer meg, og får meg til å skrive i denne tråden, er hvordan noen, inkludert deg, tror det vestlige forbrukersamfunn er så mye bedre enn alle andre samfunn på jorden. Ja, pluss at enkelte av dere også kommer ut med lavpannede utsagn om hvordan vi lever i et demokrati, og hvor frie vi er.

 

Himmel og hav.

 

Det er mye som må ta tas tak i, i vårt samfunn idag. Bruk og kast samfunnet vi lever i idag er ikke gunstig for verken oss eller miljøet. Det er nok umulig og få til et perfekt samfunn, og det er da viktig og se hva man får ut av slike diskusjoner for sin egen og andres del.

Lenke til kommentar

Svakt å kalle andre troll, når de argumenterer saklig opp mot dine meninger. Og tror du har bommet en del med aldersgruppe. Ta en titt på sidene fra 137-140 så ser du at påstanden din har ingen grunnmur.

 

Anngående videoen din, er dette ren propaganda fra Gadaffi. Som sagt var Tripoli og Sirte de byene Gadaffi hadde mest støtte, hvordan kan det da ha seg at opprørerne hadde stor fremmgang i øst før Gadaffi sendte tanks, fly og spesial soldater.

 

Håper du så videoen om hvordan Gadaffi soldatene torturerte sårede opprørere. Synd at den ble tatt ned fra youtube pga grafisk innhold.

 

 

Nei, den fikk jeg ikke sett, jeg har derimot sett video av 2 unge jenter på sikker 3 og 5 år hvor den ene hadde fått kjeften sin revet av grunnet NATOs bombardering.

 

Kudos til Gaddafi for å ha greid å lage en propagandavideo hvor såpass mange mennesker stilte opp. Han truet dem vel med tortur og drap om de ikke deltok?

 

Hadde du vært innbygger i Tripoli der denne demonstrasjonen holdt til, og ikke valgt å delta. Hadde du vært et hode kortere dagen etter.

 

Krig er grusomt, og ja sivile tap må man regne med. Men tallene som Gadaffi myndigheter kom ut med om antall drepte under hvert bombeangrep fra NATO, kan ikke sees som kilder siden mest sannsynlig er manipulerte.

Lenke til kommentar

Svakt å kalle andre troll, når de argumenterer saklig opp mot dine meninger. Og tror du har bommet en del med aldersgruppe. Ta en titt på sidene fra 137-140 så ser du at påstanden din har ingen grunnmur.

 

Anngående videoen din, er dette ren propaganda fra Gadaffi. Som sagt var Tripoli og Sirte de byene Gadaffi hadde mest støtte, hvordan kan det da ha seg at opprørerne hadde stor fremmgang i øst før Gadaffi sendte tanks, fly og spesial soldater.

 

Håper du så videoen om hvordan Gadaffi soldatene torturerte sårede opprørere. Synd at den ble tatt ned fra youtube pga grafisk innhold.

 

 

Nei, den fikk jeg ikke sett, jeg har derimot sett video av 2 unge jenter på sikker 3 og 5 år hvor den ene hadde fått kjeften sin revet av grunnet NATOs bombardering.

 

Kudos til Gaddafi for å ha greid å lage en propagandavideo hvor såpass mange mennesker stilte opp. Han truet dem vel med tortur og drap om de ikke deltok?

 

Hadde du vært innbygger i Tripoli der denne demonstrasjonen holdt til, og ikke valgt å delta. Hadde du vært et hode kortere dagen etter.

 

Krig er grusomt, og ja sivile tap må man regne med. Men tallene som Gadaffi myndigheter kom ut med om antall drepte under hvert bombeangrep fra NATO, kan ikke sees som kilder siden mest sannsynlig er manipulerte.

Ja, det er jo ikke som om demokratiske og frihetselskende NATO skulle ha noen større grunn til å manipulere.

 

Når det er såpass lett å manipulere den bedøvde vestlige borger så er det ikke rart at vi får slike undøvendige kriger som befolkningen uten avstemning må ta kostnaden av. Dette er demokratiet ditt.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...