Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Akkurat dette overrasker meg ikke i det hele tatt! Det er jo lenge siden det ble advart om at Gaddafi fortsatt hadde kjemiske våpen og kunne komme til å bruke dem i denne konflikten. Nå som våpnene avdekkes viser det jo tydeligere enn noen gang hvor viktig det var at vi fikk knust militærmakten og regimet hans før han fikk tatt noen av disse våpnene i bruk! Bare tenk på hva han kunne ha utrettet...

 

Akkurat, og det overrasker meg ikke at du er så naiv at du uten videre tror på ekstreme muslimer i muslimsk brorskap som ikke akkurat er kjent for å si sannheten.

Men du er vel ikke kjent for å ha noe godt forhold til sannheten du heller, så det er vel ikke annet å vente.

 

Litt mer dokumentasjon enn bare en påstand fra muslimsk brorskap burde man likevel kunne forvente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som står bak og trekker i trådene, og kontrollerer både FN, NATO,USA og EU, har lang og solid erfaring med å manipulere folk og folkemengder. Og de er eksperter når det gjelder å få planlagte hendelser til å se ut som om de er spontane og uorganiserte og ganske tilfeldige.

Disse folkene har stått bak de fleste kriger og revolusjoner gjennom flere hundre år, og de sto også bak både første og andre verdenskrig,og de finansierte også begge sider i krigene.

Ja, de katolikkene, de katolikkene ...

 

Det er ikke katolikkene eller den katolske kirke som står bak, så der bommet du totalt.

 

Den katolske kirke samarbeider med dem som står bak men det er ikke dem som trekker i trådene og får alle vestens politikere til å sprelle slik de selv ønsker.

 

Muslims brorskap samarbeider også med disse folkene, og både den katolske kirke, vestens politikere og muslimsk brorskap tror de er likeverdige partnere med dem som trekker i trådene, men i virkeligheten så spreller de alle sammen slik disse folkene ønsker.

Lenke til kommentar

Atomvåpen funnet i Libya

Og det tar du for god fisk?

 

Jeg for min del vil bli mektig forbløffet om Gadaffi i hemmelighet har greid å ferdigstille atomvåpen. Og hvordan skulle de skytes ut forresten?

 

For alt vi vet kan dette "funnet" bare være rester av det tidligere omtalte atom-programmet som ble avsluttet.

Lenke til kommentar

Det er ikke katolikkene eller den katolske kirke som står bak, så der bommet du totalt.

 

Den katolske kirke samarbeider med dem som står bak men det er ikke dem som trekker i trådene og får alle vestens politikere til å sprelle slik de selv ønsker.

 

Muslims brorskap samarbeider også med disse folkene, og både den katolske kirke, vestens politikere og muslimsk brorskap tror de er likeverdige partnere med dem som trekker i trådene, men i virkeligheten så spreller de alle sammen slik disse folkene ønsker.

Folk som har satt seg litt inn i saker og ting og fulgt med i noen år vet godt at det muslimske brorskap - ja, hele islam, faktisk - er en katolsk kreasjon.

Klassisk falsk flagg. (Bokstavelig talt.)

Lenke til kommentar

Det er ikke katolikkene eller den katolske kirke som står bak, så der bommet du totalt.

 

Den katolske kirke samarbeider med dem som står bak men det er ikke dem som trekker i trådene og får alle vestens politikere til å sprelle slik de selv ønsker.

 

Muslims brorskap samarbeider også med disse folkene, og både den katolske kirke, vestens politikere og muslimsk brorskap tror de er likeverdige partnere med dem som trekker i trådene, men i virkeligheten så spreller de alle sammen slik disse folkene ønsker.

Folk som har satt seg litt inn i saker og ting og fulgt med i noen år vet godt at det muslimske brorskap - ja, hele islam, faktisk - er en katolsk kreasjon.

Klassisk falsk flagg. (Bokstavelig talt.)

 

Falsk flagg, ja.

Men hvis Folk som har satt seg litt inn i saker og ting og fulgt med i noen år tror at det muslimske brorskap og hele islam er en katolsk kreasjon.

Da vet ikke disse folkene så mye som de selv tror at de vet.

Lenke til kommentar

Falsk flagg, ja.

Men hvis Folk som har satt seg litt inn i saker og ting og fulgt med i noen år tror at det muslimske brorskap og hele islam er en katolsk kreasjon.

Da vet ikke disse folkene så mye som de selv tror at de vet.

Du har tydeligvis valgt å tro akkurat det de vil du skal tro.

 

Jeg tror ikke noe som "de" vil jeg skal tro.

Hvem du mener "de" er vet jeg ikke helt. Men når det gjelder den katolske kirke og muslimsk brorskap så det er ikke snakk om at jeg tror, men at jeg vet.

Lenke til kommentar

Falsk flagg, ja.

Men hvis Folk som har satt seg litt inn i saker og ting og fulgt med i noen år tror at det muslimske brorskap og hele islam er en katolsk kreasjon.

Da vet ikke disse folkene så mye som de selv tror at de vet.

Du har tydeligvis valgt å tro akkurat det de vil du skal tro.

 

Jeg tror ikke noe som "de" vil jeg skal tro.

Hvem du mener "de" er vet jeg ikke helt. Men når det gjelder den katolske kirke og muslimsk brorskap så det er ikke snakk om at jeg tror, men at jeg vet.

Og det er akkurat det Paven vil at du skal tro. Så fortsett med det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Falsk flagg, ja.

Men hvis Folk som har satt seg litt inn i saker og ting og fulgt med i noen år tror at det muslimske brorskap og hele islam er en katolsk kreasjon.

Da vet ikke disse folkene så mye som de selv tror at de vet.

Du har tydeligvis valgt å tro akkurat det de vil du skal tro.

 

Jeg tror ikke noe som "de" vil jeg skal tro.

Hvem du mener "de" er vet jeg ikke helt. Men når det gjelder den katolske kirke og muslimsk brorskap så det er ikke snakk om at jeg tror, men at jeg vet.

Og det er akkurat det Paven vil at du skal tro. Så fortsett med det!

 

Så det var paven du mente.

 

Jeg tror neppe at jeg tror det han vil jeg skal tro på noen områder, du har imidlertid rett i at han og den katolske kirke er sterkt involvert.

Men jeg mente dem som står bak og trekker i trådene, og som også får paven til å sprelle.

Jeg snakker om dem som har skapt den katolske kirke, sosialismen og div. andre ideologier vi plages med både i vesten og i andre deler av verden.

Lenke til kommentar

Jeg snakker om dem som har skapt den katolske kirke, sosialismen og div. andre ideologier vi plages med både i vesten og i andre deler av verden.

Ja, det er Paven og hans krets, det.

(Det var de som solgte våpen til de bayerske nazistene på 20-tallet også.)

(De kontrollerer store deler av verdens våpenindustri, om noen ikke hadde fått det med seg.)

Lenke til kommentar

Så det var paven du mente.

 

Jeg tror neppe at jeg tror det han vil jeg skal tro på noen områder, du har imidlertid rett i at han og den katolske kirke er sterkt involvert.

Men jeg mente dem som står bak og trekker i trådene, og som også får paven til å sprelle.

Jeg snakker om dem som har skapt den katolske kirke, sosialismen og div. andre ideologier vi plages med både i vesten og i andre deler av verden.

 

Det er bedre å bare si kirken, så slipper du å dra utenomjordiske inn i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg snakker om dem som har skapt den katolske kirke, sosialismen og div. andre ideologier vi plages med både i vesten og i andre deler av verden.

Ja, det er Paven og hans krets, det.

 

Nei, det er ikke paven.

 

At paven og den katolske kirke samarbeider aktivt, og at den katolske kirke også samarbeidet med nazistene, er riktig.

Men de er bare blant de som spreller når noen trekker i trådene.

Sprellemenn fins på alle nivåer i dette spillet, bortsett fra på toppen.

Og de som trekker i trådene er de samme som står bak krigen i Libya. Og som vanlig så finansierer de begge sider i krigen.

 

Kanskje du kunne fortelle oss hvor du har fått den ideen fra at paven er smart nok til å stå bak alt dette ?

Lenke til kommentar

Så det var paven du mente.

 

Jeg tror neppe at jeg tror det han vil jeg skal tro på noen områder, du har imidlertid rett i at han og den katolske kirke er sterkt involvert.

Men jeg mente dem som står bak og trekker i trådene, og som også får paven til å sprelle.

Jeg snakker om dem som har skapt den katolske kirke, sosialismen og div. andre ideologier vi plages med både i vesten og i andre deler av verden.

 

Det er bedre å bare si kirken, så slipper du å dra utenomjordiske inn i det.

 

Det er ingen utenomjordiske involvert i akkurat dette.

Og jeg kan ikke si kirken når jeg mener den katolske kirke, for det er flere kirker enn den katolske kirke.

Lenke til kommentar

 

Nei, det er ikke paven.

 

At paven og den katolske kirke samarbeider aktivt, og at den katolske kirke også samarbeidet med nazistene, er riktig.

Men de er bare blant de som spreller når noen trekker i trådene.

Sprellemenn fins på alle nivåer i dette spillet, bortsett fra på toppen.

Og de som trekker i trådene er de samme som står bak krigen i Libya. Og som vanlig så finansierer de begge sider i krigen.

 

Kanskje du kunne fortelle oss hvor du har fått den ideen fra at paven er smart nok til å stå bak alt dette ?

 

Du får fortelle oss hvem som sitter på toppen da?

Lenke til kommentar

Vi får vente og se, det forundrer meg ikke om det er atomstridshoder til raketter det er snakk om.

Hvor har de i såfall fått de fra? Slike krever enda større skills å fremstille, enn ei "simpel a-bombe" stående på en pall. (hvorfor brukte ikke Gadaffi disse nå på slutten, hvis de fantes tilgjenglig?)

 

Men hele historien er nok bare tøv. Observerer at hverken BBC, NRK, eller andre store medier hevder dette med A-bombe i overskriftene.

Lenke til kommentar

 

Nei, det er ikke paven.

 

At paven og den katolske kirke samarbeider aktivt, og at den katolske kirke også samarbeidet med nazistene, er riktig.

Men de er bare blant de som spreller når noen trekker i trådene.

Sprellemenn fins på alle nivåer i dette spillet, bortsett fra på toppen.

Og de som trekker i trådene er de samme som står bak krigen i Libya. Og som vanlig så finansierer de begge sider i krigen.

 

Kanskje du kunne fortelle oss hvor du har fått den ideen fra at paven er smart nok til å stå bak alt dette ?

 

Du får fortelle oss hvem som sitter på toppen da?

 

Vel, jeg nølte litt med å fortelle hvem som står bak, for av en eller annen grunn så klikker det totalt for de fleste når jeg nevner det. Jeg har jo også forsåvidt nevnt det før i denne tråden.

 

Men når du nå spør så kan jeg jo alltids fortelle det på nytt. Det er de internasjonale jødiske bankeierne og Israel med baron Rotschild på toppen som som står bak, baron Rotschild eier forøvrig landet Israel.

Disse jødiske bankeierne er på toppen, og hele hierarkiet av hjelpere spreller når de trekker i trådene.

Hjelperne er både jøder lengre ned på pyramiden og politikere og andre på bunnen som samarbeider fordi de tror de får rikelig betalt for det, eller blir presset til å samarbeide.

 

Men det er ikke alle jøder som er med på dette, bare de som er zionister, men det er likevel flertallet av jødene i verden, mer enn 90 % av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får fortelle oss hvem som sitter på toppen da?

 

Vel, jeg nølte litt med å fortelle hvem som står bak, for av en eller annen grunn så klikker det totalt for de fleste når jeg nevner det. Jeg har jo også forsåvidt nevnt det før i denne tråden.

 

Men når du nå spør så kan jeg jo alltids fortelle det på nytt. Det er de internasjonale jødiske bankeierne og Israel med baron Rotschild på toppen som som står bak, baron Rotschild eier forøvrig landet Israel.

Disse jødiske bankeierne er på toppen, og hele hierarkiet av hjelpere spreller når de trekker i trådene.

Hjelperne er både jøder lengre ned på pyramiden og politikere og andre på bunnen som samarbeider fordi de tror de får rikelig betalt for det, eller blir presset til å samarbeide.

 

Men det er ikke alle jøder som er med på dette, bare de som er zionister, men det er likevel flertallet av jødene i verden, mer enn 90 % av dem.

 

Hmm, tja tro det?

 

Baron_David_de_Rothschild.jpg

 

Tror sikkert du vil finne "The House of Rothschild: Money's prophets" av Niall Ferguson interresant, selv om den nok ikke bekrefter alt du tror om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...