Gå til innhold

Libyakrigen-kampen mot Gaddafi's regime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kjemper for Libyas frihet, ikke for å drepe flest mulig sivile og ødelegge mest mulig infastruktur slik Gaddafi tok sikte på!

Drepe sivile, ødelegge infrastruktur, skape en stemning av frykt og terror = Kjempe for frihet.

 

Makes sense.

 

Jeg håper verden blir "frigjort" fra NATO fanboyism.

Lenke til kommentar

Ser forøvrig i hovedstrømsmedia (kloakken) at de nå ønsker å eskalere denne krigen og innblande Syria. Jeg forventer da at de samme sjelene i denne tråden som snakker om "overgrep mot silvibefolkning, tyranner, despoter og terror" vil snakke like varmt om å bombe sivilbefolkningen i også Syria for å fremme "menneskerettigheter" og mere "humane forhold".

Lenke til kommentar

Drepe sivile, ødelegge infrastruktur, skape en stemning av frykt og terror = Kjempe for frihet.

 

Tror du virkelig at det er unikt for denne krigen? Forøvrig er det i langt mindre skala enn hva Gaddafi og regimet hans har gjort i sine mer enn 40 år ved makten.

 

Jeg håper verden blir "frigjort" fra NATO fanboyism.

 

NATO er verdens viktigste og best fungerende organisasjon ved siden av FN.

Lenke til kommentar

Amerikansk journalist ble Libya-soldat

 

Matthew VanDyke fra Baltimore kjemper side om side med opprøresstyrkene i Libya

 

For amerikanske Matthew VanDyke (32) var det ikke nok å skrive om kampene i Libya. Derfor har han selv tatt til våpen for å kjempe mot Gaddafi-regimet.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/libya/artikkel.php?artid=10030885

 

For en besluttning... Han er virkelig en innspirasjon for oss alle!

Lenke til kommentar

Intensjonen var vel god, men de har dessverre blitt bitt av en hund med Rabies...

 

NATO har bare endret seg i takt med resten av verden etter Sovjetunionens kollaps og avsluttningen av Den kalde krigen. At det i utgangspunktet er en forsvarsorganisasjon betyr ikke at vi ikke kan gripe inn og hjelpe andre lidende folk når det trengs. Spesielt godt har det virket i denne konflikten da vi har spilt helt og holdent på lag med FN!

 

Dette kan forlvrig tas videre i den egnede tråden jeg linket til.

Lenke til kommentar

Slike skader skjer som sagt i alle kriger, men du hjelper dem altså ved å bli kvitt en gal diktator og despot som var klar til å slakte dem slik tilfellet er var med Muammar al-Gaddafi!

 

Sjekk foresten ut den siste filmen jeg la ut. Der ser du Gaddafi si at de skal gå fra by til by, gate til gate, hus til hus, mann til mann slik du har spurt slik etter her i tråden.

Lenke til kommentar

Ja, han har sagt at de skal gjøre det for å fjerne disse terroristene som har gjort sitt inntog i Libya med NATOs velsignelse ja. Du hevdet at dette var noe som ble gjort i forkant av NATOs terrorbombing, noe som ikke er tilfelle.

 

Med andre ord så finner du på det du sier for å la det passe med din forhåndsprogramerte virkelighet.

 

..og din agenda på dette forumet.

Lenke til kommentar

For en besluttning... Han er virkelig en innspirasjon for oss alle!

 

Kanskje jeg burde joine Gadaffis kvinnelige elite og se om jeg kan få denne VanDyke i sikte...

 

Sjekk foresten ut den siste filmen jeg la ut. Der ser du Gaddafi si at de skal gå fra by til by, gate til gate, hus til hus, mann til mann slik du har spurt slik etter her i tråden.

 

For å ta de bevæpnede NTC rebellene ja... hallo... det er en forskjell...

 

Han gjorde NØYAKTIG det han sa også.. hva er så unaturlig med den uttalelsen...

Lenke til kommentar

Glimti i sin iver etter å støtte alt som har med NATO å gjøre benyttet det som argument for invasjonen, noe som klart demonstrerer hvor kreativ de som er sysselsatt i informasjonsindustrien må være for å i det hele tatt greie å selge denne krigen.

 

Glimti gjør dermed en fabelaktig innsats i å vekke antikrigsbevegelsen til de mange løgnene som har dannet grunnlaget for krigene i midt-østen.

 

Takk Glimti for ditt humanitære arbeide.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg burde joine Gadaffis kvinnelige elite og se om jeg kan få denne VanDyke i sikte...

 

Totalt bortkastet å vise støtte til en blodtørstig diktator bare for å bli drept når de kjemper mot overmakten til ingen nytte!

 

For å ta de bevæpnede NTC rebellene ja... hallo... det er en forskjell...

 

Og du tror virkelig de ville skjeldnet mmellomm opprørere og sivile...

 

Han gjorde NØYAKTIG det han sa også.. hva er så unaturlig med den uttalelsen...

 

At han var villig til å slakte sitt eget folk for fote!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...