Fjellkongen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei! Jeg har kjøpt meg et kroppshevstativ ( http://www.sport-tiedje.no/no/Profi-kroppsheving-stasjon-KL-120 ) Problemet er at jeg ikke finner en vegg eller stendere som jeg tror holder vekta mi. Det blir et ganske stort momentum når jeg på godt og vel 90 kg skal heise meg opp og ned i det. Er det noen snekkerkyndige personer her som har noen tips til hvordan jeg lettest mulig kan snekre sammen en festeløsning for dette stativet? Dette skal stå i garasjen, så hvordan det ser ut spiller ingen rolle. Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Og hva er veggen i garasjen laget av? leca? Lenke til kommentar
Fjellkongen Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Her snakker vi gipsplater all the way Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Bredde: 120 cm Bredde på reisverket ditt burde være 60cm. Du burde kunne henge den opp i det, men plata mellom vil vel bli pulverisert med mindre du kan legge en fin planke/plate mellom vegg og det du henger opp så trykket ikke blir så stort på så liten flate. Er det mur i taket? Lenke til kommentar
Fjellkongen Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Plate mellom gipsvegg og stativ var ikke dumt. Det skal jeg teste Takk for tipset og ha en fin dag videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå