Gå til innhold

Er CPUen føkka?

Anbefalte innlegg

ok,vist den står på auto så burde det være greit.

tempen virker noe høy,men det burde absolutt ikke skape problemer.

har du prøvd å kjøre opp spenninga litt på rammen,feks fra 2,6 opp til 2,7 eller 2,8.Det skal jo virke fint på orginal spenning,men er vert å prøve.

Høres forsatt ut som et ramproblem for meg....Har du en annen brikke du kan prøve?

Har et par SD ram brikker, en 256 og en 128, men tviler på at de vil funke. Skifte spenninga på rammen... hmm, hvordan gjør jeg det da? :oops:

Edit: fant ut hvordan jeg økte spenninga på rammen, nå satt jeg den på 2,7.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd å kjøre opp spenninga litt på rammen,feks fra 2,6 opp til 2,7 eller 2,8.Det skal jo virke fint på orginal spenning,men er vert å prøve.

Høres forsatt ut som et ramproblem for meg....Har du en annen brikke du kan prøve?

Kan godt være et ram problem, men da er det feil på rammen. Er verdt å prøve annen ram som støtte minimum 333Mhz.

edit: eventuelt et psu problem (er dog ikke så stor forskjell å kjøre på 133 eller 166) hvor kraftig psu har du?

Lenke til kommentar

Har et par SD ram brikker, en 256 og en 128, men tviler på at de vil funke. Skifte spenninga på rammen... hmm, hvordan gjør jeg det da? :oops:

Edit: fant ut hvordan jeg økte spenninga på rammen, nå satt jeg den på 2,7.

JA,funka det el? :roll:

Di sdram brikkene kan du bare glemme.......

her er det kun pc2700 ddr sdram som duger

Lenke til kommentar
eventuelt et psu problem (er dog ikke så stor forskjell å kjøre på 133 eller 166) hvor kraftig psu har du?

Har vell 300w, det skulle vell holde?

kjenner du ingen andre som har AMD som du kan prøve cpu'n din¨på?

kan jo prøve å klokke den på en annen sin maskin,så får du sett om den klikker der oxo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...