Valkyria Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Imorgen skal jeg for første gang på jobbintervju, og er usikker på hva de kommer til å spørre om. Har blitt fortalt at de spør om hvilken negative sider jeg har, men klarer ikke tenke på hva som vil være "rett" svar på dette. Hva er normalt at de spør om og hva er forventet/bra å svare ? Jobben er på datakjeden om det er relevant Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Positive sider, negative sider, hvem er du i flokken (klovnen, lederen, den stille, geeken, den smarte osv osv), hvor er du om 5 år, hva forventer du av jobben, hva kan jobben forvente av deg, hva gjør du på fritiden, interesser osv. Jeg har fått god kontakt med sjefen de gangene jeg har vært på intervju hvis jeg har undersøkt sjefen litt i forkant. De googler deg, så da kan du google de også. Du kan finne ut masse gøy da. Hvis dere har felles interesser så kan du passe på at du nevner disse om det faller naturlig inn i intervjuet. F.eks om sjefen er medlemm av en idrettsklubb så kan du fremheve det at du liker å trene i fritiden. Dette forutsetter selvsagt at du liker å trene. Å lyge på intervju er aldri en smart ting å gjøre. Nå ser jeg at du allerede har vært på intervju, men kan være greit for andre å se et svar. Hvordan gikk det? 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Det gikk veldig bra faktisk. sjekket litt opp på nettet og akkurat de tingene du skriver her var mye av det jeg ble spurt om. I tilleg til stikkprøver om hardwarerelaterte produkter, og litt om data generellt. Han forventet å gi svar i løp av uken på om stillingen er min 1 Lenke til kommentar
xconvict Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg jobber i datakjeden, du får ikke utbetalt lønn. Du får sinte kunder som kjefter, og varer kommer ikke. Får du jobben så starter du arbeid i et konkursbo. -x 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg jobber i datakjeden, du får ikke utbetalt lønn. Du får sinte kunder som kjefter, og varer kommer ikke. Får du jobben så starter du arbeid i et konkursbo. -x Han får nok jobben for å erstatte deg tenker jeg. Lenke til kommentar
xconvict Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det var en advarsel, jeg unner ingen å jobbe hardt for så å ikke få betalt for det. Men for all del, lettere å få arbeidsledighetstrygd hos nav når driten går konkurs. -x Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.digi.no/865350/amentio-datakjeden-begjaert-konkurs Lenke til kommentar
xconvict Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Den er gammel, begjæringen ble trukket tilbake. Men kan tenke meg at det skjer igjen ganske snart. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skjedde igjen i går faktisk. http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1615898.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå