aebriol Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 2012 GSL Season 1 Up&Down Matches begynner på Mandag 19. Desember, er det noen som gleder seg? http://www.gomtv.net/schedule/index.gom Jeg Sammensetningen av code S neste sesong blir spennende å se ... jeg tror det fortsatt er dominert av terran men vi får se. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sammensetningen av code S neste sesong blir spennende å se ... jeg tror det fortsatt er dominert av terran men vi får se. Får håpe nok av det blir nok av Zergs og Protosser også, TvT har en tendens til å bli litt kjedelig i lengden, ZvZ vil jeg gjerne se mer av. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 2012 GSL Season 1 Up&Down Matches begynner på Mandag 19. Desember, er det noen som gleder seg? http://www.gomtv.net/schedule/index.gom cant wait:D Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Huk er ute av Code S, litt overraskende egentlig (til tross for at han har spilt dårlig i det siste) var sikker på at Lucky skulle gå videre fra gruppen men Nada spilte bedre enn jeg hadde trodd. Idag tror jeg Gumiho og Bomber går videre. Endret 20. desember 2011 av Dark Archon Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som så StarTale_Squirtle vs oGs_Cezanne i GSL nå? Episk! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Jepp Hadde vært gøy om Boxer hadde kommet seg opp i Code S igjen. Endret 22. desember 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nopp. Boxer er en cheesy fuck som ikke har noe der å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Han er jo i Code S nå da ... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fantastisk at han kvalifiserer seg til Code S igjen. For en jævla legende. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Nopp. Boxer er en cheesy fuck som ikke har noe der å gjøre. Neivel? Fint å se at eldre spillere klarer å måle seg med ungguttene Endret 22. desember 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nopp. Boxer er en cheesy fuck som ikke har noe der å gjøre. Dette er mer eller mindre tabu å si på et starcraft forum pga sånn 80% av befolkningen har mancrush på ham (0,0001% har vanlig forelskelse, jentene) Men må si meg enig, fyren KAN macroe men han har en tendens til å tape i en game hvor han og motstanderen står likt når de går inn i lategame. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fint å se at eldre spillere klarer å måle seg med ungguttene Tja, har mer sansen for White-Ra og hans "special tactics". Nopp. Boxer er en cheesy fuck som ikke har noe der å gjøre. Dette er mer eller mindre tabu å si på et starcraft forum pga sånn 80% av befolkningen har mancrush på ham (0,0001% har vanlig forelskelse, jentene) Men må si meg enig, fyren KAN macroe men han har en tendens til å tape i en game hvor han og motstanderen står likt når de går inn i lategame. Boxer er som en dårligere versjon av OGSFin IMO, jeg respekter Boxer men selv når det kommer til cheese er han langt fra noen toppspiller atm. Han skal ha honnør for at han trener hardt og er oppfinnsom dog (er sikker på at han spiller en rolle når det kommer til utviklingen av nye T-strategier i SlayerS-laget). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Boxer har jo også gjort veldig mye for Starcraft (II) scenen og e sports generelt. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) HomeStoryCup IV er igang. Stream nærmest hele dagen fra torsdag til søndag. Matcher hvor pro'ene selv kommenterer og en skikkelig lan stemning. Var vel HuK som vant HSC III, men tror ikke han er med denne gangen edit: link til stream Endret 5. januar 2012 av MythiC9 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 HSC er den starcraft turneringen med høyst entertainment value. Period. Har gleda meg til HSC IV lenge. HSC 3 var fantastisk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Wrong thread! får sjekke turneringa da Endret 5. januar 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Noen som gleder seg til starten på GSL January? http://www.gomtv.net/schedule/index.gom?year=2012&month=01&date=08&leagueid=27060 Jeg tipper NSHoSeo_jjakji og SlayerS_GanZI går videre fra Code S group A (Sen er god men både jjakji og GanZI er veldig gode i TvZ). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ganske så underholdende serie det der Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 OGSFin hadde kanskje avansert fra gruppe B i Code S om han ikke hadde insistert på å ofre styrkene sine på et sølvfat til Leenock, håpløs avgjørelse IMO. Buildet han gjorde mot MC var litt i overkant dristig men det er vel litt av stilen hans, om han hadde spilt macro isteden kan det godt hende han hadde fått en sjanse til revansj mot Leenock. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 SHOUTcraft Invitational 4 nå. Så nettopp spennende matcher mellom NightEnD og ThorZaIN! http://www.teamliquid.net/video/streams/TotalBiscuit 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå