Gå til innhold

iPhone4 eller HTC Desire Z

iPhone eller HTC  

10 stemmer

1. 1. iPhone eller HTC

• iPhone
      2
    • HTC
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør også skrive noe om bruksområde og behov. Desire Z har feks. fysisk qwerty-tastatur, noe som helt klart er en fordel hvis en benytter tlf. mye til tekstbehandling (mail).

Iphone er nok generelt lettere å bruke "ut av boksen" enn Android-telefoner, men sistnevnte åpner for et langt mer personlig oppsett av telefonen med snarveier og "widgets". Her blir det mye smak og behag - personlig foretrekker jeg helt klart Android her.

Apples App-store er nok en del hakk mer ryddig og oversiktlig enn Android Market, og programmene som legges ut har gjennomgått en strengere kavlitetskontroll. Minuset er at alle applikasjonene må godkjennes av Apple først, og dermed får du kun det Apple vil at du skal ha. For noen er dette et problem, for andre ikke. Jeg er i prinsippet for mest mulig åpenhet, men ser samtidig at Market er blitt i overkant kaotisk.

Jeg vil i siste ende anbefale deg å få hendene på begge telefonene før du bestemmer deg. Begge er svært gode telefoner (selv om en del fanboys her sikkert vil protestere), og valget avhenger av dine personlige preferanser.

Lenke til kommentar

Synes det blir feil av deg å sammenligne Desire Z mot iPhone 4 da det er to helt forskjellige telefoner siden DZ har qwerty tastatur. Blir riktigere å sette iPhone 4 opp mot enten Galaxy S eller Desire HD. Men jeg hadde valgt en Android telefon uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...