Hveding Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei! Jeg har bestilt Il 2 sturmovik cliffs of dover på steam. Men er usikker på hva spillet krever av maskin... På steam står det som oftest gaske feil når det kommer til krav av maskin vare osv... Så lurer på om min maskin kan kjøre det. Operativsystem: Windows 7 ultimate 64bit. Hovedkort: Asus m4a78-em Prosessor: AMD phenom ii x4 965 black edition. 3.40Ghz. Skjermkort: MSI geforce n250 gts Twinfrozr 1gb Ram: Twister ddr2 minne, 2GB Vil dette kunne kjøre det greit ? Får jeg kjørt spillet i grei grafikk, eller må jeg fornøye meg med crap kvalitet ? Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 http://www.google.no/search?hl=no&safe=off&client=opera&hs=NBh&rls=en&channel=suggest&q=Il+2+sturmovik+cliffs+of+dover+System+Requirements+&btnG=S%C3%B8k&aq=f&aqi=&aql=&oq= Vanskeligere var det ikke. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Står mye rart der ^^ PROCESSOR: Pentium® Dual-Core 2.0GHz or Athlon™ X2 3800+ (Intel Core i5 2.66GHz or AMD Phenom II X4 2.6GHz recommended) ?????? Når himmelen er full av piloter (100 online spillere) så tror jeg phenom ii x4 blir litt før dårlig xP Når jeg spiller il 2 sturmovik 1946, så lagger det når det er 100 fly i himmelen.. Så blir når det er 100 88mm Flak gun som skyter på deg, så blir det enda mer lagg... Ender som vaneligvis på en fps rundt 10-13 da. Og dette spillet er laget i 2001 xD Skal bare fram til at det er mye som står på nett, så er det noen som har en pålitelig link ? Kanskje fra UBISOFT dem selv ? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/8071032709/m/6811032709 <- Det er hentet fra et forum som Ubisoft driver. Men det er vel kanskje ikke helt utenkelig at du ikke får kjørt det på maks. Men i og med at spillet ikke har kommet ut enda, så er det vel egentlig heller ingen som kan si om du faktisk kan kjøre det. Men en ting er sikkert, du er innen for minimum. Da skulle du kunne kjøre det med reduserte grafikkinnstillinger. Dog er skjermkortet og litt lite ram de største problemene du kommer til å ha. Når det gjelder det andre spillet så er ikke det nødvendigvis sammenlignbart. Et spill som er laget i 2001 har lite eller ingen ting til felles med et spill som er fra 2011, sett fra et teknisk ståsted. Det er ikke sikkert at spillet klarer å dra nytte av maskinvaren du sitter på en gang. Nå vet jeg heller ikke om du har prøvd å patche spillet fra 2001, men det er ikke uvanlig at en patch forbedrer ytelsen betraktelig. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Okey Takk for utfyllende svar. Har patchet den ja. Hva burde jeg bytte ut først, ram eller skjermkort ? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Står mye rart der? Steam har også som oftest rett info når det kommer til System reqs. Du har en ganske fet maskin bortsett fra rammen. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Jau, mye rart. Har ofte sett at det står helt feile systemkrav der. Har desverre ingen bevis her nå, men har sett at det står helt latterlig systemkrav. Folk klager på at hovedkortet er noe rustent (dårlig). Og burde kanskje hatt et DDR3 hovedkort så jeg kunne fått kjøpt bedre ram til den... Men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå