Cuneax Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Forskere i Japan utvikler spennende teknologi. Les mer Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Vil det ikke også være mulig å kombinere dette med kinect-teknologi"? Såklart kan man ikke begynne å lage for mye luft-bevegelser inne i tåka, men kunne blitt et bra konsept Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvis man får en gjennomsiktig vegg eller noe slikt mellom spilleren og tåka slik at luftbevegelsene man lager ikke påvirker den, skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Eneste tåka gjør er jo å ha noe som de kan lyse på. Om det er forstyrrelser i tåka så vil ikke bilde "vobble", man vil kanskje miste litt av bildet i veldig kort tid (ser ut som at de har den tåka strømmende ned). Uansett så er ikke dette klart for noe som helst før de klarer å få et skarpere bilde. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 pffft. Ekte 3D er det ikke før tåka er borte Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dette vil kunne brukes til mye snasent Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Teknologi har ingen grenser! ^^ Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er jo bare tåke <.< Morsomt og se på da, skal ha det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er tragisk kvalitet og jeg kan ikke se for meg hvordan dette skal kunne bli bra i overskuelig fremtid. Morsomt konsept, men det kommer seg neppe ut av konseptfasen. Lenke til kommentar
beirch Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Trodde de allerede hadde dette jeg http://www.youtube.com/watch?v=DTXO7KGHtjI&feature=related 1 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Trodde de allerede hadde dette jeg Det er vel ikke 3d men bare et gjennomsiktig panel...men er ganske kult ja Selv gidder jeg ikke å bry meg noe særlig om 3d før man slipper 3d-briller og det gir krystalklart bilde, noe som definitivt ikke er tilfelle med noe av det jeg har sett så langt Endret 21. mars 2011 av Deep87 Lenke til kommentar
beirch Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hm, det er ikke prosjektert 3D da, eller? Vil fortsatt se på det som 3D, da bildet har 3 dimensjoner Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hm, det er ikke prosjektert 3D da, eller? Vil fortsatt se på det som 3D, da bildet har 3 dimensjoner Ja var prosjektor jeg mente. Skrev feil i forrige innlegg (mente lerret ikke panel) Hvis du ser på dette klippet 53 sekunder inn så ser du at bildet er helt flatt, altså ikke 3d i den forstand at det er dybde i bildet. Synes selv at "3d" er litt forvirrende da jeg vil si at grafikken/innholdet er 3d mens måten det presenteres/vises er 2d. Det blir f.eks. litt rart å kategorisere far cry som 2d-spill i samme grad som tetris Verden i far cry er i 3d, men en vanlig skjerm/prosjektor presenterer innholdet i 2d... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg