Mrs_Bust Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg er Trumf-medlem, og fikk nettopp en rabattkupong i posten som sier at man kan få en "Valgfri variant av TINE Yoghurt Alltid 4-pk gratis" mot at man har med kupongen. Bilde som var på forsiden av kupongen var av en ny type som var med kiwismak. Jeg tok 4-pk TINE jordbær Alltid, for jeg liker det best. Da jeg kom til kassa sa jenta (lørdagsjente) at det kun var de med Kiwismak. Jeg leste opp kupongen at det stod en "VALGFRI" variant. Er det noe som kan velges, så er det jo ikke bare en type. Da er det jo ikke noe valg. Hun ropte på ei som jobber der fast, og hun sa også at det kun var de med Kiwismak og at de dessverre var tomme for disse og at jeg måtte komme tilbake en annen dag. Synes generelt det var en litt snål opplevelse, og lurer på om noen andre har fått problemer med å hente annet enn Kiwismaken? Det er jo ikke noe som betyr så mye, men det er mer prisippet. Følte meg jo helt teit der jeg stod med kupongen og fullt av kunder. Jeg er jo f*** ikke noe tigger, og kan da som et voksent menneske lese Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Syns dette hørtes rart ut... Skal høre med moderen om hva som er rett og hva som er feil :-) Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Syns dette hørtes rart ut... Skal høre med moderen om hva som er rett og hva som er feil :-) Høres ut som du har noe "inside information" å komme med... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg ville tatt kontakt med Kiwi sentralt og klaget. Hva har man å tape på det? Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Kiwis svar: Takk for din henvendelse. Du har rett og på vegne av KIWI vil jeg beklage dette. Jeg skal ta kontakt med butikken og gi de beskjed. Samtidig vil jeg sende deg et gavekort i posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ja, mor min sa også at det var galt gjort av butikken :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå