:Francis: Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hei, Er lenge siden jeg holdt på med vannkjøling, men nå har jeg bestemt meg for å hoppe i det igjen. Har bestilt en MCP655 pumpe, har en Thermochill PA120-3 (med shroud) liggende, men mangler vannblokk til CPU og vifter til radiatoren. Har kikket på Swiftech APOGEE XT + bakplate til AM2+. Er dette et godt valg, eller er det andre blokker dere heller vil anbefale? Fint om blokka også er kompatibel med s1155, slik at fremtidige oppgraderinger er mulig. Har i dag en 1090T som skal klokkes (4.5GHz er målet). Jeg trenger også 3x120mm vifter til radiatoren min. Disse kan gjerne koste opp mot 200kr/stk, bare de er stille, flytter greit med luft og er av god kvalitet. Anbefaler dere fillport eller vanntank? Jeg har tidligere brukt en liten plexi-vanntank fra Swiftech. Takker for alle anbefalinger og innspill! Francis Endret 21. mars 2011 av :Francis: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg har fått tak i en brukt Watercool Heatkiller Rev 3 for 230kr, inkludert frakt. Vifter er jeg fortsatt usikker på. Noen anbefalinger? Jeg klarer akkurat å montere radiatoren min i toppen på kabinettet. Anbefaler dere å dra luft inn i kabinettet, eller å dra luft ut? Slik jeg ser det, vil det ikke være optimalt for resten av maskinen å blåse luft inn i toppen. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå