benohopilus Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei! Jeg er nå ferdig med 3 år økonomi og administrasjon og vil gjerne starte min egen bedrift. Har minimalt med egenkapital men er innstilt på å jobbe meg opp det hvis jeg trenger det. Jeg har sett for meg at det skulle kunne være mulig å åpne mitt eget callsenter hvor jeg tar på jobber fra for eksempel forsikringsselskaper eller strømleverandører. Hvor vanskelig er det å få i land en slik avtale? Har jeg noen mulighet for å få lån til å starte opp? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tja, ett enmanns callingsenter eller skal du drive større? Har du noen erfaring med slikt? hvis ikke så ville jeg nok ha tenkt litt mer på det, det er mange som driver med dette og da må man enten være smartere eller vesentlig billigere enn de etablerte aktørene. Lenke til kommentar
benohopilus Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Tenkte å ansette folk ja. Jeg vil være dagelig leder og salgssjef, må ansette kunderådgivere. Billigere enn hvem da? Tenkte om jeg for eksempel selger forsikringer for gjensidige, hvor vankelig er det for meg å få en avtale med dem som samarbeidspartner? Skjønner et det er vanskelig spørsmål men er det slik at de er fleste er villige til å gi andre aktører en sjangs eller er det vanskelig for nyoppstartede? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Skal du ha et callsenter for å ta imot telefonsamtaler til Gjensidige, eller skal du ha et callsenter med telefonselgere som selger på vegne av Gjensidige? Førstnevnte er nok ikke så enkelt, da det krever at de ansatte både har tilgang til interne systemer, at du har etablerte rutiner mtp personvern, sikkerhet osv. De som ringer inn skal tross alt kunne få hjelp i fra alt til løse og konkrete spørsmål om produkter til klager/inkassokrav. Om det er sistnevnte så skal Gjensidige tjene penger de også. Om du klarer å levere en bedre og/eller billigere tjenste enn konkurrentene dine så er det muligheter for at du kan få til en avtale med Gjensidige etter at dems nåværende avtale løper ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå