Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merkelig greie med ei jente

Anbefalte innlegg

Velger å poste anonymt da jeg regelmessig frekventerer inne på dette forumet og jeg helst ser at det her ikke kommer frem for de som vet hva jeg kaller meg på forumet :)

Ja, skal prøve å beskrive situasjonen best mulig. En kompis av meg holdt på me ei dame for et halvt år siden. De er fortsatt gode venner, men siden han ikke var interessert i noe forhold med denne jenta så ble det aldri noe mer. Før de begynte å møtes visste jeg hvem denne jenta var, men jeg hadde aldri snakket med henne. Mens kompisen av meg holdt på med denne jenta, så ble jeg også godt kjent med henne og vi kom forsåvidt godt overens.

Det som nå har skjedd er at hun har begynnt å snakke en del sammen i det siste. Vi har jo en del felles interesser, så det er jo kanskje ikke så rart sånn sett. Men vi har egentlig aldri sendt meldinger osv tidligere. Jeg vil også presisere at det var hun som i første omgang tok kontakt med meg, da jeg ikke har ville gjort det mtp kompisen min. Nå har hun flere ganger hintet til at vi skal finne på noe sammen. Jeg synes jo hun er både pen å se på og ei tvers igjennom bra dame! Kompisen min har sagt at det er greit at jeg har kontakt med henne og evt møter henne, så det er jo forsåvidt greit sånn sett.

Det jeg da egentlig lurer på er hva hun faktisk vil med dette. Er det vanlig at hun først holder på med kompisen min i lang tid, får "avslag" fra han, for så å legge ann på meg eller er hun bare ute etter et vennskap (sikkert vanskelig for dere å svare på)? Hun har jo sagt til meg at jeg er en morsom å bra type uten at jeg har tenkt så mye over det. Og er det veldig feil/rart av meg å begynne å møte ei som kompisen min har holdt på med i lang tid? Ville dere f.eks. ha sett rart på det om vi evt en gang ble sammen?

YNWA

Postet av anonym: 77c315a589aebfc38b9a44fb26d44b14

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har havnet i en lignende sitvasjon, men da "stjal" jeg dama fra kompissen. Jeg traff dama gjennom kompissen. Hun tok kontakt over internett, vi snakket, og etter en stund ba jeg henne ut.

Dette er to år siden, meg og dama treffes enda et par-tre ganger i året.

Kompissen vet fremdeles ingenting, og det er jo litt ubehagelig, siden jeg føler jeg har tråkka over "The Bro code".

MEN, jeg ville aldri byttet ut tiden jeg har hatt med denne jenta. Jeg tror aldri vi kan ha et virkelig forhold, men når vi er sammen har vi det fryktelig gøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM

Hvis kompisen din har sagt at det er greit, så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for.

Jeg syns du burde treffe henne i hvert fall å se hvordan det går og bare ta ting der i fra. At hun sier at du er en bra fyr trenger ikke nødvendigvis bety at hun legger noe mer enn vennskap i det, og at hun liker deg (om hun liker deg) trenger ikke ha noe med at hun fikk avslag hos kompisen din. :)

Som sagt, syns du burde gi henne en sjanse å ta det der i fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...