erot71 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Sikkert vært oppe noen ganger før, men prøver likevel :smile: Har et Sapphire 9800pro kort, hvis kortet kjører stabilt og uten artifacts ved overklokket tilstand, kan det skade kortet ? Er det i det hele tatt mulig å "drepe" et skjermkort ? Har noen her opplevd det ? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Du kan overklokke en del uten å være redd for at noe blir ødelagt, men med mindre du er 3dmark-o-holiker tror jeg ikke du har noen spessiell grunn til å overklokke. :wink: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Kortet kjører ganske bra i grunn. men om du som mange andre her inne, vil presse siste dråpe ut av kortet, er det bare å prøve seg fram, gå sakte fram og sjekk om du får artifacts osv... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Når du overklokker kortet øker du betraktelig sjangsen for at kortet skal gå i stykker og en ting du ihvertfal gjør er å minske levetiden. Et radeon 9800 pro kort er såpass bra at en overklokking er i strengeste laget unødvendig. Jeg tør ikke tukle med kortet for jeg har lest mange steder der folk har ødelagt sine kort på dette. Vær heller fornøyd med det du kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå