Lakus Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Tyv! Her er min helg i bilder: 3 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Litt tidsfordriv. Skal sies at jeg bruker en annen texturepack og shadere enn i forrige post. Forandring fryder. Endret 30. april 2012 av Zt 2 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Her er mitt nåværende prosjekt. Blir videre bygget ut etter hvert som selve slottet og slottshagen blir ferdig. Lenge siden jeg har bygget noe sånt nå. Må vel tilbake et års tid. Er noen hakk over det forrige jeg bygget... Kommer med en atomreaktor i kjelleren og solceller på taket. Edit: Legge ved bildet også ja... Endret 14. mai 2012 av Zetheus 1 Lenke til kommentar
.DATfile Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 http://i49.tinypic.com/w7mu6u.png Har begynte å bygge litt i minecraft... har hatt spillet siden 2010, men aldri spilt det. Lenke til kommentar
_Lille Gutt_ Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Mitt Store Prosjekt Framme Bak Orker ikke ta bilde av alt.. Bare se på mappen hvor stor det er Alt er laga med Tekkit (: 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Oppdaget akkurat LB Photorealism mod å må innrøme atdet ser lekkert ut Satser på litt bygging frem mot helga siden alle mine saves ble slettet ved et lite uhell, litt kjipt å miste alle resussene man hadde samlet men men. 1 Lenke til kommentar
Oladag Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Ta en titt herd Endret 9. februar 2013 av Ola_Harrymaster 3 Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 en texture bug mod spm legger til flere biomer: noen bilder fra spawn på serveren min: Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Sinnsykt pene bilder Ola_Harrymaster. +rep Lenke til kommentar
Oladag Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sinnsykt pene bilder Ola_Harrymaster. +rep Takk rendrer dem i blender:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 WorldPainter? Synd ikke Minecraft sitt terreng kan komme noe i nærheten av hva man får til med andre verktøy. Lenke til kommentar
Oladag Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 WorldPainter? Synd ikke Minecraft sitt terreng kan komme noe i nærheten av hva man får til med andre verktøy. Har du prøvd pluginen voxelsniper? Den er herlig når det gjelder terreng. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jepp, problemet er at jeg egentlig ikke er interessert i å skape "dioramaer" med kult terreng, men er mer interessert i å autogenerere terreng over hele verdener. Det gjør opplevelsen etter min mening bedre når ikke engang jeg som serveradmin vet hva som ligger rundt det neste hjørnet. Det finnes et par halvgode alternativer der ute, men de krever som regel ekstremt mye tid og justering, samt kontinuerlig oppdatering. Men, ja, VoxelSniper osv er helt fantastiske til sitt bruk og landskap i Minecraft har blitt nesten en liten hobby. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 NUKE funniest shit in the game Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Et bilde fra markedet, join oss gjerne. Vi trenger flere nordmenn IP: mc.haggcraft.com Endret 17. april 2013 av Pegro 2 Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Et storting jeg bygde på en server, ganske fornøyd. Om dere vil se mer, si ifra. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Visst du lurer på hvordan en ekplosjon av 64 nukes ser ut, så har jeg bilde her Ble sittende med 2fps i 10 minutter etterpå 1 Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er ikke et bilde men en video. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Begynnelsen på mitt langtidsprosjekt: En luksuriøs villagerby ^^, (Måtte teste shaders, men med 20FPS er det ubrukelig ingame) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå