frds Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei Ser at vi mangler en bildetråd for Minecraft her. Selv liker jeg å se på bilder av hva andre har laget så det kunne være kjekt å samle alle tingene vi på diskusjon laget her. Regler for tråden er bilde i hver post! Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Holder på med en slags kirke, snart ferdig. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Orker ikke legge ved alle bildene.... *lat* Gå heller gjennom denne mappen: http://fluesoppen.com/web/hyrule/ Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Mine bilder fra servern min. Drivhuset mit hvor jeg får mat og bambus fra. Et lager hvor jeg har alt jeg har funnet og lagd. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Basen til meg og dama, ikke heeeelt ferdig men 95% Ble inspirert av et bilde noen la ut på minecraft forumet 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har ingen nyere bilder, men her er iallefall det andre huset mitt på serveren jeg nå spiller på. En liten server jeg og spilleren på bildet lekte oss litt i mens vi så etter en ny. Mer av lekeserver Skal få tatt noen bilder av borgen/landsbyen vår etterhvert. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Håper det er i orden at jeg poster en link til en video? Jeg hadde ikke spilt Minecraft på en stund, og var hos en kompis. Vi skulle prøve å finne noe å spille sammen. Det endte med at han ikke kunne motstå å kjøpe Minecraft. Vi bygde først en diger borg, og så fant vi ut at vi ville gjøre noe mer. Mange timer gikk med for å lage en forholdsvis lang rullebane. Her er den. Endret 13. mai 2011 av Edian Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Lånte "perlemønsteret til jentungen 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Et lite tempel på toppen av et fjell. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Markert opp "et par" tomter til en by på serveren min Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kult Skal ikke du kanskje ha den servern sammens med han der karen fra freakforum ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jo Edit: Men nå bryter vi no-pictures-rule. Endret 6. juli 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 En jord/gressblokk jeg lagde på rundt en time 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå