EinarEriksen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Rå skjerm, heftig prosessor og 4 GB med arbeidsminne skal være oppskriften bak HTCs første 3D-mobil. Les mer Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 da gjenstår det bare å se om den kommer hit, og om den kommer hit i tide (ikke alt for lenge etter Optimus 3D) Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den "yter" 1,2 GHz faktisk. Enten så får dere lære dere hva en SoC er, eller så får dere holde dere unna smarttelefoner. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Om navnet er EVO så er det nok mindre sannsynlig at den kommer hit til lands (da sålangt har EVO vært USA ekslusiv) Lenke til kommentar
J0llsrud Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Står jo at den skal selges eksklusivt gjennom Sprint. Så da er det nok en USAtelefon desverre.. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper Det var det jeg gjorde ihvertfall Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Arbeidsminne er RAM sant? Bare så jeg ikke forveksler det med diskplass. Lenke til kommentar
Magiblock Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Så denne kommer nok ikke til norge? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Arbeidsminne er RAM sant? Bare så jeg ikke forveksler det med diskplass. Ja, 4 GB internt lagringsminne hadde ikke vært noe å skryte av. Så denne kommer nok ikke til norge? Vil anta at det kommer en europeisk versjon slik det gjorde med Evo (Desire HD). Det tok dog noen måneder. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Ja, 4 GB internt lagringsminne hadde ikke vært noe å skryte av. Vel, det er jo noen som kommer så og si uten lagringsplass, der du må ha SD kort for å utvide. Endret 21. mars 2011 av apollox Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kildeartikkelen er nå oppdatert til 1gb ram og 4gb rom, som virker om mulig enda mer idiotisk(ROM betyr read only, gjør det ikke?), går ut fra det er 4gb ram og 1gb flash. Ellers regner jeg med det skal være 960x540 som skjermoppløsning, da det faktisk er en oppløsning som er i bruk i mobiler i dag. Det jeg likte best her var 1080p output over hdmi, som lover bra for gpuen i quallcom 8660 brikkesettet(bare synd det er cortex a8 basert). Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Den "yter" 1,2 GHz faktisk. Enten så får dere lære dere hva en SoC er, eller så får dere holde dere unna smarttelefoner. Hvorfor nevner du SoC? Språket ville jo vært like feil om det var en hvilken som helst annen cpu det var snakk om. At noe yter 1.2Ghz vil jeg si er feil fordi hvor kjapp en prossessor er pr. klokkefrekvens varierer. Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper Det var det jeg gjorde ihvertfall Funker stort sett fint, men du må kjøpe fra riktig Nettverksleverandør, at&t ellet t-mobile f.eks. Sprint og Verizon bruker CDMA istedet for gsm og vil dermed ikke fungere i Norge Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper Det var det jeg gjorde ihvertfall Funker stort sett fint, men du må kjøpe fra riktig Nettverksleverandør, at&t ellet t-mobile f.eks. Sprint og Verizon bruker CDMA istedet for gsm og vil dermed ikke fungere i Norge Nå er jo faktisk AT&T og T-Mobile samme selskap pirkepirke Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Funker fint å kjøpe telefoner fra USA. Min at&t Samsung Focus funker fett som bare det. Eneste du må passe på er at du kjøper en telefon uten abbonement. Den er nok garantert låst til abbonementet alikevel, men det pleier å finnes nettsteder der man kan kjøpe en opplåsingskode for et par hundrelapper Det var det jeg gjorde ihvertfall Funker stort sett fint, men du må kjøpe fra riktig Nettverksleverandør, at&t ellet t-mobile f.eks. Sprint og Verizon bruker CDMA istedet for gsm og vil dermed ikke fungere i Norge Nå er jo faktisk AT&T og T-Mobile samme selskap pirkepirke Det er ikke gjennomført enda, pga "monopolsituasjonen" dette vil føre til, med kun tre store aktører i markedet. ;-) Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Den "yter" 1,2 GHz faktisk. Enten så får dere lære dere hva en SoC er, eller så får dere holde dere unna smarttelefoner. Hvorfor nevner du SoC? Språket ville jo vært like feil om det var en hvilken som helst annen cpu det var snakk om. At noe yter 1.2Ghz vil jeg si er feil fordi hvor kjapp en prossessor er pr. klokkefrekvens varierer. Det er det som er poenget mitt. Når de sier et en cpu "yter" 1,2 GHz, har de null peiling på SoC's. Det jeg likte best her var 1080p output over hdmi, som lover bra for gpuen i quallcom 8660 brikkesettet(bare synd det er cortex a8 basert). Qualcomm snapdragon sin scorpion cpu kjerne er ikke cortex a8 basert. Den er laget av qualcomm. Det er likheter mellom scorpion og cortex a8 (13 stage pipeline og in order). Men det er også flere store forskjeller(som FPU enheten som har likheter med cortex a9 mm). Endret 21. mars 2011 av O:M:A Lenke til kommentar
EvulRay Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ehm... Speccs minnet jo veldig om hva som skal komme i HTC Pyramid, så måtte google litt og det ser jo i hvertfall ut som flere mener det er snakk om samme tlf. http://www.droidnytt.no/2011/03/htc-pyramid-spesifikasjoner-lekket/ Så Evo 3D i USA = Pyramid i Europa og kommer snart til en bukselomme nær meg? *sikle* Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Enig, dette må være Pyramid. Ellers er jo specsene forskjellig alt etter hvor man leser om denne telefonen. Men ser ut til at den blir rå :-) Kommer nok til en bukselomme hos meg også :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg