RamGuy Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ah noenganger så har man bare flask. Hadde overhode ikke fått med meg at billettsalget skulle starte på igjen klokken 18:00 i dag, men var innom Oslokino for å se om Twilight: Breaking Dawn Part 2 hadde blitt lagt ut til Ringen enda, så at Hobbiten plutselig var lista som film i filmlista så jeg tenkte "jaja, kan jo sjekke" og vips var man sikra fem billetter på kremplassene på Ringen! Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Innrømmer du frivillig at du var på kino for å se på en Twilight film? 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har sett alle Twilight filmene. Frivillig. Eneste jeg har imot dem er fanskaren. /offtopic 3 Lenke til kommentar
Carne Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Leser gjennom 'The Official Movie Guide" av Brian Sibley (som kommer på tirsdag, men de sendte den litt for tidlig til meg), og der nevnes det at arkitekturen i Hobbiten er delvis inspirert av Norge i middelalderen Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Leser gjennom 'The Official Movie Guide" av Brian Sibley (som kommer på tirsdag, men de sendte den litt for tidlig til meg), og der nevnes det at arkitekturen i Hobbiten er delvis inspirert av Norge i middelalderen Morsomt! Howard Shore brukte jo også norsk fele i temamelodien til det norsk-inspirerte Rohan-folket i Ringenes Herre. Og hvis man leser den første edda-diktet Voluspå, kan man lett se hvor Tolkien har fått inspirasjon til dvergenavn. Se fra vers 10 og nedover. Finner jo omtrent 90% av karakterene i Hobbiten der, inkludert Gandalf! Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 For de som er interessert i å se hvordan denne filmen blir i 48 fps, vil mulighetene være mange i Norge. Her er kinoene som har bekreftet at de vil vise "The Hobbit: An Unexpected Journey" i 48 fps. Bergen: Bergen kino Oslo: Colosseum Sandnes: Sandnes kino Stavanger: Stavanger kino Trondheim: Trondheim kino Kilde: http://www.48fpsmovi...s-theater-list/ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Oslokino har hele veien sagt at Ringen Sal 1 også skal vise HFR / 48 FPS, og det gjelder vell neppe samtlige saler på Colosseum? Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Oslokino har hele veien sagt at Ringen Sal 1 også skal vise HFR / 48 FPS, og det gjelder vell neppe samtlige saler på Colosseum? Ah, ja, det kan vel stemme angående Ringen. Det gjelder neppe samtlige saler på Colosseum, men jeg vet egentlig ikke noe særlig mer utenfor hva den nettsiden viste. Skulle bare bringe videre nyheten om de ulike kinoene. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kristiansand får ikke det altså? jaja, vi får aldri noe fint :(I Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kristiansand får ikke det altså? jaja, vi får aldri noe fint :(I Joda, har jo nettopp fått nytt topp lydanlegg i Sal 1 Begynner å nærme seg 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Joda, har jo nettopp fått nytt topp lydanlegg i Sal 1 Begynner å nærme seg Kult, da gleder jeg meg til å se hobbiten i Sal 1 likevel ^^ Skal de fleste her se filmen på premieren? Jeg selv skal prøve å planlegge med venner om når de skal se filmen selv, i værste fall ender med å se den med familien, noe som alltid er koselig uansett, spesielt LOTR. Endret 12. november 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Premieren styrer jeg glatt unna. Det er alt for mye klapping, hoing og kostymer for min del. Liker å kose meg med filmen så det blir en uke etter premiere. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Samme her. Jeg synes både bøkene og filmene er fantastiske, men den harde kjernen av LotR-fans er så klein at jeg blir flau på deres vegne. Venter noen dager til det er folk med et mer avbalansert forhold til filmen som kommer. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Neil Finn med Song of the Lonely Mountain. http://www.rollingstone.com/music/news/neil-finn-reaches-epic-heights-on-song-of-the-lonely-mountain-song-premiere-20121112 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ny prod video ut 1 Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har sagt til meg selv at jeg skal en måned i forveien ikke se eller lese noe relatert til "The Hobbit: An Unexpected Journey". Men jeg kunne ikke dy meg fristelsen for den nye produksjonsvideoen. Det var et interessant syn. Det er en så ufattelig produksjon med dyktige mennesker på alle felt. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Beard capture technology? Var det bare en spøk, eller? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Full produksjonsvideo. Man må bare rose dem for all arbeidet som kreves og innsatsen de gjør. http://www.youtube.com/watch?v=zfX1PYv1FEY Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ser ut som at filmen gjør det stort på IMDB. 9,3 allerede og svært sterke anmeldelser fra de få som har anmeldet den. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det er vanlig at nye filmer får god rating i starten for så å synke etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå