Gå til innhold

Mens vi venter på "Hobbiten"

Valeit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er noe fra mellomspillet. Plakaten på porten til Bilbo i det første bildet fra Traileren sier "No admittance except on party business." Akkurat som i Ringenes Herre. Dette er muligens den aller siste scenen i film 2. Rett før handlingen i Ringenes Herre starter. Hvor mye mer vi får vet få :)

Jeg tipper det er den første scenen fra film 1, Bilbo skriver til Frodo at han ikke har fortalt hele historien osv, også begynner selve historien med Gandalf som møter Bilbo.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er noe fra mellomspillet. Plakaten på porten til Bilbo i det første bildet fra Traileren sier "No admittance except on party business." Akkurat som i Ringenes Herre. Dette er muligens den aller siste scenen i film 2. Rett før handlingen i Ringenes Herre starter. Hvor mye mer vi får vet få :)

Jeg tipper det er den første scenen fra film 1, Bilbo skriver til Frodo at han ikke har fortalt hele historien osv, også begynner selve historien med Gandalf som møter Bilbo.

Lyden trenger ikke være høre sammen med bildet i en trailer vettu? Faktisk ganske sjeldent

Lenke til kommentar

Det jeg savner ALLER mest er det som skjedde etter Numenor og før Hobbiten. Alt med Arnor, Gondor, den første krigen, Angmar, Witch King. DET hadde vært awesome! Prequel til prequelen til Ringenes Herre. Så kan Silmarillion være prequel til prequel til prequelen til Ringenes Herre. Å så kan.. Nei, Tolkien skrev ikke nok til en prequel til prequelen til prequelen til prequelen til prequelen til Ringenes Herre. Eller noe sånt... :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Derfor jeg skrev at Tolkien ikke skrev så mye mer enn det jeg lista opp, altså Silmarillion, *tiden mellom*, Hobbiten, *tiden mellom*, Ringenes Herre (hadde vært kult med en film etter Ringenes Herre, da med Aragorns ætt som konger, noen kriger og store hendelser, og der de aller aller siste alvene drar med det aller aller siste skipet som avslutning.)

Lenke til kommentar

Hei lagde en tråd om bøkene, filmene, osv, som handler om midgard. Tenkte at det hadde vært fint med en tråd hvor man kan diskutere de forskjellige bøkene i forhold til hverandre. Hadde også vert stilig med en tidslinje om hvordan de forskjellige bøkene ligger i forhold til hverandre. Og håper at vi kan få til en liten tråd om emnet... :)

Endret av Hoikka
Lenke til kommentar

Nei, Tolkien skrev ikke nok til en prequel til prequelen til prequelen til prequelen til prequelen til Ringenes Herre. Eller noe sånt... :ph34r:

Tolkien døde alt for tidlig. :---(

Et fint bilde som ble lastet opp på den offisielle bloggen:

sci-fi-fantasy-the-hobbit-keep-calm.png

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...