Zimmerh Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det er folk over hele kommentar feltet som lurer på om de ikke er ferdig med LOTR triologien. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ny Behind the scenes video. http://www.youtube.com/watch?v=_e2pcUSXLAU 7 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Herregud som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Herregud for et logistisk mareritt det må være å planlegge alt det der. Fikk nesten hodepine bare av å se videoen der. Imponerende. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Imponerende indeed. Gleder meg til å se scenen med trollene. Lenke til kommentar
Lycifero Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nå har også TheOneRing.net lagt ut frame by frame analyse her Snadder med andre ord! 1 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Håper disse filmene blir like bra (helst bedre) en lotr filmene, og har stor tro på at det kommer til å skje. Håper bare at dem klarer å holde på den samme stemningen i de tidligere filmene... 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Tja, det blir jo litt annerledes med tanke på at i boka så "går de en del" istedenfor å krige, selv om vi kan vente litt av det sistnevnte også. Håper virkelig at de fleste scenene er med, men regner egentlig med at det blir en extended version på samme måte som det ble til LOTR. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ja, håper også at dem holder på scenene. Men regner med at det kommer som ikke var i boka også, og noe stoff blir nok fjernet... Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tja, det blir jo litt annerledes med tanke på at i boka så "går de en del" istedenfor å krige, selv om vi kan vente litt av det sistnevnte også. Jeg følte Hobbiten hadde mer action på ferre sider enn ringenes herre bøkene. Er langt flere skildringer av "vandringer og gåing" i ringenes herre bøkene enn i Hobbiten. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har beklageligvis ikke lest LOTR-bøkene, så det blir egentlig litt vanskelig for meg å sammenligne. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=4-dVcj_gYAQ Så utrolig kult. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Herregud som jeg gleder meg Vi er i hvertfall i riktig år nå.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Tja, det blir jo litt annerledes med tanke på at i boka så "går de en del" istedenfor å krige, selv om vi kan vente litt av det sistnevnte også. Jeg følte Hobbiten hadde mer action på ferre sider enn ringenes herre bøkene. Er langt flere skildringer av "vandringer og gåing" i ringenes herre bøkene enn i Hobbiten. Samme her, det er jo rimelig mye gåing i lotr, både bøker og filmer. Hobbiten er en stor favoritt her i huset, lotr derimot synes jeg er alt for langtrukne og mister spenningen. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Nå nærmer det seg!! har virkelig tro på dette, og det er flere ting som taler for: * Filmene lages av de samme folka. Perfeksjonisten Jackson nekter å gi seg før dette er et mesterverk * Musikken lagges av Howard Shore igjen! * Alan Lee og John Howe har bevist at de har et godt grep om det å sette bilder på Tolkien. Dette vil de klare igjen. * Budsjettene er mangedoblet fra Ringenes Herre. 281 millioner dollar på 3 filmer har blitt til 500 millioner på 2. * De har tatt seg god tid på alle pre-filming forbredelser. Offisielt siden 2007. * Har tro på Martin Freeman som Bilbo. Kjenner han fra The Office og Sherlock. God skuespiller Endret 12. februar 2012 av Doffeo 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg tror det blir mye lettere å få med hele boka i disse filmene. 900++ sider fordelt på 3 filmer. Vs under 300 sider fordelt på 2 filmer, ikke bare det men skriften i hobbiten er mye større enn i vanlige romaner, jeg brukte bare 3 dager på å lese gjennom hobbiten, det er virklig ikke en lang bok. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Blir så sykt bra. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg tror det blir mye lettere å få med hele boka i disse filmene. 900++ sider fordelt på 3 filmer. Vs under 300 sider fordelt på 2 filmer, ikke bare det men skriften i hobbiten er mye større enn i vanlige romaner, jeg brukte bare 3 dager på å lese gjennom hobbiten, det er virklig ikke en lang bok. Det var vel derfor den opprinnelige planen var å filme Hobbiten som film 1, og tiden mellom Hobbiten og LOTR i film 2. Synd det ikke ble slik, da ingen bøker dekker dette området spesifikt, det er bare notater og liknende som dekker det. Og Ufullendte Fortellinger da. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tiden mellom Hobbiten og LOTR hadde virkelig vært spennende! Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ser ut som det er noe fra mellomspillet. Plakaten på porten til Bilbo i det første bildet fra Traileren sier "No admittance except on party business." Akkurat som i Ringenes Herre. Dette er muligens den aller siste scenen i film 2. Rett før handlingen i Ringenes Herre starter. Hvor mye mer vi får vet få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå