Eirikk Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei, har funnet en tequila jeg har fått sansen for, men den får man ikke tak i på polet i Norge. Går sikkert ann til å bestille den der, men tenkte å bestille fra Sverige. Hvordan blir det med tollsatsene ? Er det like greit å bestille den på polet? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Privat innførsel av alkohol For brennevin må du betale 6,61 pr. volumprosent og liter, samt momsen på 25%. Du vil også måtte betale eit fortollingsgebyr. Utan å ha rekna på det så trur eg prisen går sånn ca opp i opp. Det er litt billegare å fortolle sjølv men porto og frakt er dyrare for deg som bestiller i små kvantum. Dersom du finn tequilaen på vinmonopolets bestillingsliste så er det nok mykje enklare å bestille den der. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hadde droppet det hvis jeg var deg. Hadde en gang lyst på noe vodka de ikke fikk tak i på polet, fikk beskjed om å ringe tollen. Det ble bortimot tusenlappen for en flaske vodka på 0,7 liter som i utgangspunktet kostet rundt 300. Si fra hvis du fikk ordnet det på en billigere måte da. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Ja, takk for det. Visste ikke at det var en side for det. Beklager. Og skal si i fra om jeg bestiller og tar baksmellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå