abene Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Mozilla har laget en skisse for kjappere Firefox-lanseringer. Les mer Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Eg og lurte litt på det. Men kvifor skal dei gjer dette? Kan dei ikkje bare satse på større oppdateringar før ny versjon? Lenke til kommentar
Shadowon Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dette er det samme som Chrome gjør og det funker fint. Man slipper også forsinkelser pga funksjoner som man ikke rekker å implementere før tidsfristen, man bare legger den til når den er klar i stedet. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 har akkurat oppgradert til FF4, opplever den som litt hakkete, omtrent som om den ikke er kompatibel med skjermdriver, har lenovo med integrert intel grafikk, tenker jeg drøyer med å oppgradere på de øvrige pcene. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hakkete? Har isntalert på en high end pc og en atom pc, og direct2d gjør jobben. Mye mykere scrolling. Husk å holde intel driver oppdatert. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ett sårt savnet funksjon som jeg kunne ønsket meg er muligheten til å lagre/åpne/dele sessions, noen som aner om det finnes som plugin eller er allerede implementert i noen browsere? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 er det reelle større endringer som gjøres eller er det bare et spill for bauen ? Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 "støtte for 64-bit Windows" Hva betyr det egentlig? Den fungerer sikkert som normalt i x64 allerede. Om den skal komme i egen 64-bit utgave er vel hoppende likegyldig for 64-bits Windows. Så sant FF + extensions klarer å holde seg under 4GB minneallokering. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jeg trodde en 32 bit applikasjoner kunne bruke opp til 2 GB ram når operativsystemet er 64 bit. Og finnes det ingen andre fordeler med 64 bit? Endret 21. mars 2011 av O:M:A Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 spill for bauen ? "Spill for galleriet", du mener? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 spill for bauen ? "Spill for galleriet", du mener? hvis det er det, det heter så, ja. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg stusser på at det kommer "major release" så ofte... Kommer det så ofte store endringer at det rettferdiggjør denne type nummerering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå