soritas2 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hei jeg er en gutt som går i 10. trinn, og akkurat nå sitter jeg og skal ha nynorsk tentamen, oppgaven er som følger " Bruk innhaldet i songteksten "Tænke sjæl" og skriv ein sakprega tekst med same tittel. Teksten er vedlagt." det er denne oppgaven jeg har valgt, fordi at den virket som den letteste. Hvis noen forumere der ute kunne være så snill å hjelpe meg/gi meg noen tips om hvordan jeg burde skrive og hvordan jeg burde innlede en slik tekst. Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg! På forhånd, takk! (Jeg trenger svar fort!) - Soritas Endret 21. mars 2011 av soritas2 Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Her kommer jeg og prøver å ha den seriøse tråden om at jeg trenger hjelp, men så kommer dere hit og latterliggjør den!? Det var respektløst, men på en annen side så var det egentlig ganske "gode" forslag ;P heheheh Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nå prøver også du å jukse på tentamen da. Så smart som du er 1 Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Nå prøver også du å jukse på tentamen da. Så smart som du er Prøver ikke å jukse, prøver å finne relevant informasjon. Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Hva har skjedd her?? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 En moderator har vært innom, ble visst litt mye off topic Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
soritas2 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Det gikk ikke for bra, skrev rundt 1 side :S Lesson learned: Jobb heller med oppgaven enn å sitte å oppdatere og poste på diskusjon! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå