Gå til innhold

Bærbar med kurver til å dø for

Anbefalte innlegg

Det fungerer prikkfritt på Sony Ericsson mobiler (selv eldre typer som ikke er smarttelefon), Windows 6.1 mobiler og Windows 6.5 mobiler, så antar da det er full støtte for slik i Android også... Noe annet ville vel vært en skam.

Husk: Du trenger ikke så avanserte funksjoner som å sende ut WiFI signal, om du bare skal koble til en enhet. Da holder det med blåtann. :)

Så vidt jeg har funnet ut støttes det kun fra Android 2.2 og oppover.

Min Sony Ericsson har 2.1.....

Uansett gir Blåtann lav hastighet, mobilen tappes for strøm, og jeg har alltid opplevd problemer med å motta samtaler mens jeg surfer via mobien. Enten kommer ikke folk igjennom eller så bryter internettforbindelsen når jeg får samtale.

Så jeg vil påstå i en mobil hverdag må min bærbare ha eget SIM-kort 3G / 4G :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg snakket om Sony Ericsson mobiler, så mente jeg inndirekte de som brukte OS'et til SE. Rart at Android har hengt så langt tilbake på den fronten, da jeg er ganske sikker på at selv min 5 år gamle SE mobil/OS har støtte for slikt.

Har selv brukt det ganske mye, og har aldri hatt noen særlige problemer med det. Verken ved å motta samtaler eller noe annet. Blåtann har sjelden vært flaskehalsen hos meg. Det har vært selve 3G tilkoblingen som har vært for treg. (testet også med USB-kabel for sikkerhetsskyld)

Såklart, det kan jo hende 4G vil gjøre Blåtann til en fin flaskehals...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvordan ville denne maskinen prestert på spill som Total War serien og Dawn of War 2? Er på jakt etter en lett 13 tommer som kan brukes til både skole og litt spilling.

Trenger ikke å kunne kjøre maks instillinger, men foretrekker at den kjører glatt og ikke hakker slik min nåværende gjør. Fordømte selgeren i butikken sa selvfølgelig at den skulle kjøre Empire: Total War glatt... fordømte selgere...

Lenke til kommentar

Total War, bare på svært lav oppløsning og detaljnivå, hvis du spiller slagene i 3D. Bruker man bare strategikartene, kan man vel kjøre litt høyere settings - men dette er overhodet ikke maskinen for den som vil spille en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...