Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 jeg lurer bare på hvordan folk finner seg dame, eller mann om det er det du liker. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 På byen, siden du posta under seksualitet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kanskje Samliv og relasjoner hadde vært bedre, men ønsker likevel å komme med et utfyllende svar. Jeg antar den mest utbredte måten i dag er via nettet og gjennom venner, familie og bekjente. I dagens samfunn er cluet å være oppegående, sosial og initiativrik. Får man seg noen venner og stikker ut på byen, kan man møte andre folk og stifte nye vennskap, som igjen har sine venner. Det øker da også sjansene for nye jentevenner og sannsynligheten for å innlede forhold med en av dem. For oss som er litt beskjeden, få venner og ikke ofte ute, kan familien og bekjente være til hjelp, for alle kjenner noen og introduseringer skjer i hytt og pine. Et veldig reelt eksempel, som jeg skrev i kjærlighetstråden kort tid siden, har jeg nå blitt introdusert i søstera til en av min søsters venner og har planlagt besøk nå på fredag. Så det er mange måter, og veldig kort sammendrag kan sies slik: Utadvendt og sosial: på byen, sammenkomster, gjennom venner og venners-venner. Beskjeden og ikke mye ute-type: gjennom familie, nettet og venner. For deg spesifikt må du finne ut hvilke muligheter du har og utnytte dem. En ting er sikkert: hjelper IKKE å bare sitte inne og vente på at jenter skal banke på døra di. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er skrevet en post om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du drar skjorten over hodet og skriker ut: EG ER DEN RAUDE PIMPERNELL!! Deretter slenger du utstyret i bordet og spør om hun er hypp. Fungerer garantert. Eventuelt kan du bare slå henne i hodet med en liten klubbe og drasse henne hjem til crib'en. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg