Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan eskalere samtalen med en jente?

Anbefalte innlegg

Litt info om meg:

Fast bruker av forumet med noen tusen innlegg på nakken, men nå vil jeg være anonym.

Mann

Snart 20

Bor i Oslo

Anser meg selv som good-looking, men er relativt stor og overvektig. 190cm, 120kg.

Jeg la om kostholdet og begynte å trene hardt og regelmessig ved nyttår.

Får smilende blikk fra ukjente jenter på jobb, gata, butikker, etc jevnlig, så utstrålingen/utseende er ikke problemet.

Men jeg har dermed et "luksusproblem".

Når jeg er ute på byen med kompiser, kommer som regel en fin jente eller to og tar initiativet i løpet av kvelden. Vi prater og leker litt(dum mus, blind mus, døv mus slår alltid an ;) ),

men der stopper det for meg. Jeg har liksom ikke så mye å prate om når det gjelder, når jeg har en interessert fremmed jente ved meg. Hva prater man om for å holde henne interessert?

Enten ender det i vennskap etter noen dager eller at hun forsvinner i løpet av kvelden, fordi jeg fremstår som kjedelig.

Men jeg kan ha timelange samtaler med gode veninner.

På dansegulvet er jeg en sjenert kløne med for liten erfaring.

Jeg liker heller ikke å danse. Kanskje bare en ond sirkel jeg bør bryte? Eller unngå helt? Forrige natten ble jeg dratt ut på gulvet, følte meg som en komplett idiot, og det synes dessverre på utsiden. Hvordan danser man egentlig på nattklubber? ermm.gif

Men jeg liker ikke nattklubber uansett. Bråkete, dårlig luft, liten oversikt og for mye fokus på dansing. Ender opp med å bare sitte der med kompiser i samme situasjon og kjede oss(til jeg blir plukket opp da).

Men samtidig har jeg lagt merke til at det er slike steder man lettest møter jenter på min alder.

Barer, hjemmefester, vors, musikkarrangementer og middager(julebord, etc) er sosiale festarenaer jeg er komfortabel i.

Men da er det som regel kjente eller få aktuelle jenter til stede.

Så det er to problemer som er litt sammenflettet her.

Kort sagt:

- Det er vanskelig å møte nye jenter i arenaer jeg føler meg komfortabel i.

- Hvis jeg først møter noen og finner tonen, får jeg ikke eskalert til et kyss engang. Selv om jeg er overbevist om at hun liker meg. (Pleier egentlig å anta det uansett, er enklere slik :))

Sistnevnte er det jeg først og fremst trenger hjelp til. Hvordan krysser man de få centimeterne riktig??

Har dere andre tips til menn i min situasjon?

Skyt ut eventuelle spørsmål, jeg svarer!Postet av anonym: 9b866d8fb09bc80d24ff14ccb31fa60a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle damer liker å prate om seg selv, så da kan du prate om henne, og hun vil nok dra inn på teamer på veien. I mens dette skjer så er det din jobb å eksalere med KINO/ med andre ord starte sakte med å ta på henne, øvre armen, skuldren, helt uskyldige plasser, kansje vise henne en "Secret Handshake"? Men uansett bare små korte touches (toppen sekunder).. Og er dere litt drita, så kan du eksalere fortere. Fotsette deg mott nedre ryggen, og lår/kneet og andre plasser som ikke er HELT like uskyldig... Du må vel gjøre litt slik det passer i øyeblikket, følg uansett med på hva hun sier samtidig, og hennes RESPONS. Du kan komme med en grei respons på hva hun sier, kansje en kort morsom "historie", så er hun igang igjen..

Når/ og om du har klart å gå til andre base i KINO, så holder du litt. Altså ikke bare et touch. Men la hånden din ligge litt på låret/kneet litt lengre, eller midt ryggen/kansje gli litt ned sakte. Pass på at dette blir godkjent av jenta, ellers må du tilbake på første nivå.

Om dette gikk bra, så går du til neste stadie... Med mindre uskyldige touches. F. eks Rumpe (om negativ respons, dra en: whoops! ;).. kansje gli armen opp til øvre, evt indre del av låret... Om alt glir gått, så er du ganske fri til å kysse henne.

En enda bedre sak er å ikke la deg selv ta så ALT for mye på henne, få henne til å ta på DEG, da blir hun mer komfortabel! Det er også viktig at hun tar på deg gjennom disse 3 stegene også, gjerne så mye som mulig. Ellers så ender du opp på "topp", mens hun føler mer og mer ubehag, selv om hun kansje "vil", få iallefall henne til å ha LYST til å ta på deg.

Vet du, aknsje du bare skal sjekke dette opp på google: Touch+KINO, du finner mye lesestoff, som er lett og forstå.. For jeg skriver dette ganske kort, og går lite inn på grunnelggende saker.

Lenke til kommentar

TS her.

Kan jeg ikke hoppe over et par av de første trinnene i forrige post, hvis HUN oppsøker meg med et digert smil? Evt. følge en annen "taktikk"?

Og hva gjør jeg hvis vi møtes et sted der det er tilnærmet umulig å høre hverandre? Av erfaring er dette som oftest tilfelle for meg. Kan vanskelig se for meg at jeg tar henne i hånden, og leder henne vekk til et stillere område som det aller første jeg gjør etter "hei". Eller?Postet av anonym: 9b866d8fb09bc80d24ff14ccb31fa60a

Lenke til kommentar

Du virker ikke så veldig lysten på dansing.. ?

Med høy musikk så er det vel kansje litt vanskligere å prate. Du tenker ikke at dette er en åpning for deg?

Dette tvinger deg veldig tett opp til henne, eller dra henne HELT opp til deg, dette blir ofte gjort på slike steder, gir et veldig bra utgangpunkt for fysisk flørting, altså "KINO", litt prating vil da også være mulig.

Et "digert" smil, som du sier.. Vel, det KAN være en snarvei å ta.. Men, er vel bare å gå fortere gjennom stegene. Du burde bare forsøke å tilpsasse systemet:) Noen ganger hopper man rett på steg 2.. Andre ganger, er det omtrent rett fra 1 til 3...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...