shozo Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) hei godt folk! nå er det min tur og spørre:D noen som vet hva disse røde områdene er? det er nært tekstiklene på låret og er inhult asso hvordan du forklarer det har blitt ei "hule", har hatt det i 3 mnd ca, berre har utvidet seg, det er ikke vondt, er bare nysjerrig på hva det kan være, om det er sprengt blod åre? hmm.. ikke beste bildet men kunne ikke ta bedre uten å vise "edlere" deler! haha:D Endret 20. mars 2011 av KrisHF 1 Lenke til kommentar
Lanthanum Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Synes fargen var veldig mørk på bildene, men beskrivelsen høres veldig ut som strekkmerker. I så fall blir de blekere etterhvert, og til slutt hvite. Du kan jo google litt for å se om du synes det passer/ser ut som merkene du har. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 hmm, ja fant noe lignende, mine var bare mørkere, men det var ganske likt egentli, får satse på at det er det! siden det ligner og ikke gjør vondt:D takk for svar begge 2^^ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det kan nok berre vere strekkmerker ja, men hugs at du bør oppsøke lege fremfor å stole blindt på forumet. Det kan for alt me veit utfrå ei knøttlite bilete vere noko alvorleg. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 ja det er sant! men takker og bukker for innspill, skal ta det opp neste gang jeg er hos legen, siden jeg er der 1 gang i mnd pga psykiske lidelser:) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Huff då. Du får ha god betring, og utan at eg kjenner din situasjon må eg berre sei god betring. Det kjem betre tider. Lukke til! 1 Lenke til kommentar
shozo Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 jo takk for det! kort fortalt så er det ang vold,mobbing og trakkasering hos tidligere arbeidsgiver så jeg har/er depressiv og angst, men er i mye bedre form nå enn for et par mnd siden, men takk for omtanken:D Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er då godt å høyre, og somsagt så må du ha lukke til videre Forstår godt korleis du har det, sjølv om eg ikkje har vært utsatt for noko liknande, men likevel hatt same problemer. Det vart somsagt berre betre, så hald ut. Hugs at det er dei som har trakkasert deg som har eit problem, ikkje du. Dei er vel usikre på seg sjølve, og du skal nok kjapt sjå at du hever deg over dei. Utruleg kva folk kan få seg til å gjere. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Det er då godt å høyre, og somsagt så må du ha lukke til videre Forstår godt korleis du har det, sjølv om eg ikkje har vært utsatt for noko liknande, men likevel hatt same problemer. Det vart somsagt berre betre, så hald ut. Hugs at det er dei som har trakkasert deg som har eit problem, ikkje du. Dei er vel usikre på seg sjølve, og du skal nok kjapt sjå at du hever deg over dei. Utruleg kva folk kan få seg til å gjere. takk for svar, ja heldigvis er ting mye bedre nå ja har klart og endre tankegangen ang dette nå så, det har vært en lang kamp men jeg vet at belønningen kommer i form av fast arbeid og en bedre framtid så jeg holder ut til den tid kommer! 2 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er så godt å høyre! Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå