skjelavik Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er på jakt etter en fjernutløser til min Canon 5D Mark II. Har sjekket litt på nettet og kom over Aputure gigtube wl gw3c ii. Den virker spennende, men jeg kan ikke finne noen tester eller produkterfaringer når jeg søker. Er det noen som kan gi tilbakemelding? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hei og velkommen til forumet Har du en link ? Endret 21. mars 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har selv en Canon RC-6 - funker helt greit. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Phottix har også bra og billige fjernutløsere til Canon (og Nikon). Kan både benyttes trådløst og kablet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Aputure er et billigmerke som Japan Photo fører. Jeg har kjøpt versjonen til Panasonic da den kostet ca 10% av orignalen. Byggekvaliteten ser helt grei ut, og utløseren virker som forventet. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kjøpte du den TS? Kan du i såfall si noe om funksjon og kvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå