Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skikkelig kvalm og uggen pluss feber aktig hetebølger etter å hatt i meg dette...

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Jeg ble dårlig etter å ha drukket en del springvann hjemme hos meg selv. Jeg var riktig nok hos en kompis og drakk i går men jeg ble ikke dårlig før langt ute på kvelden i dag. Er redd det kan være noe galt med vannet...det smakte litt surt.

I dag har jeg drukket vann, appelsinjuice, biolamelk, lett melk.

Har tatt 3 x 400mg Ibuprofen i dag tidlig fordi jeg hadde smerter i brystet og ryggen.

Har spist en pizza originale, et par brødskiver med nugatti, et halvt eple og en banan (tror jeg).

Edit: Jeg har også spist en del sjokolade.

Jeg har en generell uggenhet og en slags feber-varme skyller over meg og jeg blir skikkelig varm i hodet.

Det var et stort mellomromm mellom når jeg tok tablettene og når jeg ble dårlig.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har nummeret til ambulanse men det er vel litt for ekstremt.

Hadde tenkt og bare legge meg og håpe jeg sover det bort men når jeg la meg ble det bare værre.

Noen som kan gi meg noen gode råd, trenger dem raskt, er bekymra. :(

Edit: Jeg vet jeg har tatt for mange Ibuprofen og er bekymra for det. tok en først men det hjalp ikke så jeg tok to til litt senere. Håper ikke jeg har skada meg selv.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...