Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det mulig at jeg endelig får adsl?

Anbefalte innlegg

Har ventet i flere år på at noen skulle bygge ut telefonsentralen min slik at jeg kan få adsl. Sjekker jevnlig nummeret mitt hos de ulike aktørene, og jammen fikk jeg bakoversveis da jeg sjekka hos Nextgentel nylig; "Ja, du kan nå bestille ADSL fra NextGenTel på ditt telefonnummer" :o .

Tar jeg nummersjekken hos Telenor så er sentralen min ikke klar for adsl.

Er det virkelig mulig at NGT har byggd ut sentralen min før Telenor? Trodde alle leide av Telenor jeg.....!

Tror dere jeg får adsl?

:-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta å ring NGT og hør med dem der. Fikk opp at jeg også kunne få ADSL fra dem, så jeg bestilte....så viste d seg at jeg ikke vil få d før 9 måneder senere...og dette ble senere utsatt enda mer. Best å sjekke før du bestiller! Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Ta å ring NGT og hør med dem der. Fikk opp at jeg også kunne få ADSL fra dem, så jeg bestilte....så viste d seg at jeg ikke vil få d før 9 måneder senere...og dette ble senere utsatt enda mer. Best å sjekke før du bestiller! Bare et tips :)

Bestillte samma dag som jeg sjekka det, 5 uker siden nå :-?

Vet de er kjent for å være trege, men skal ringe å mase i morra. Ved innlogging på kundesiden deres har det stått: "i bestilling - kredittvurdering fullført" i 4 uker nå...

Lenke til kommentar

Tar jeg nummersjekken hos Telenor så er sentralen min ikke klar for adsl.

Er det virkelig mulig at NGT har byggd ut sentralen min før Telenor? Trodde alle leide av Telenor jeg.....!

Tror dere jeg får adsl?

NGT bygger ut med eget utstyr og har ingenting med Telenor sin utbygging og gjøre.

Lenke til kommentar

Desverre, men det betyr ikke sikkert at du får ADSL snart...

NextGenTel har utsatt og utsatt datoen for meg over 5 ganger. Nå senest i slutten av juni sa de at de skulle utbygge sentralen, da stod det "Ja du kan bestille ADSL nå.".

Merk at det står BESTILLE, det betyr at sentralen ikke er utbygd enda, men de har antageligvis en dato for når det forhåpentligvis vil skje.

For meg, så en uke før dem skulle utbygge, sa dem at de ikke hadde planer for sentralen jeg er på i det hele tatt.

Dem har skuffet og skuffet meg flere og flere ganger, så dem er ikke til å stole på, på den måten... desverre å si det :(

Men det at de har planer for din sentral er ihvertfall veldig positivt :) Det er bare å ringe dem for å høre datoen de har planlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...