Gå til innhold

Får IKKE sendt SMS-meldinger, verken fra nett eller telefon! (Chess/NetCom.)


Anbefalte innlegg

Dessverre får jeg IKKE sendt tekstmeldinger pr. SMS i kveld!

 

Jeg prøver å sende fra minside.chess.no.

Litt tidligere på kvelden kom der "melding sendt", men mange av disse kom IKKE frem.

Nå kommer det bare "Kan ikke sende melding" fra meldingsboksen på nettsiden når man prøver!

 

På telefonen kommer det også bare "Kan ikke sende melding".

 

 

Meget frustrerende, da man har vent seg til å gi nødvendige (og mange helt unødvendige, nesten plagsomme) meldinger via SMS!!!

 

Kundeservicene er jo stengt, det var bedre før da de hadde 24-timers åpningstid!

 

 

Er der andre som opplever dette i aften, eller må jeg bare være "venneløs" frem til de får fikset det, evt. imorgen?

 

Hvordan er stabilitetn og påliteligheten hos Telenor om dagen?

Jeg har en bestilling der, men avbestilte den....... kanskje jeg må kansellere avbestillingen, for dette likte jeg ikke fra NetCom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem sjæl;) Bare vente til i morgen har 2 meldinger som helst skulle vært sendt ut ikveld. Men fungerer jo å ringe.

 

 

Takk, da er det ikke meg ihvertfall,

driver med ny Optimus 2x og hadde IKKE likt om det var den som var problemet! https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html?linkid=snarvei

 

"Vi har hatt tidvis problemer med SMS i tidsrommet 19:30 til 19:50 og 20:45 til 21:30

Fra 21:30 går SMS som normalt. Teknikere fortsetter å jobbe med saken

Feilårsak ikke kjent

Beklager de ulemper dette måtte forårsake våre kunder

Hilsen NetCom Drift."

 

 

Jeg skulle avtale inntak av pils pr. SMS-melding, men måtte ringe derom til slutt!

Lenke til kommentar

netCom

 

 

Dessverre får jeg i kveld IKKE sende meldinger fra mindise.chess.no

 

Jeg mistenker mer NetCom-krøll!

 

 

Det var noen som skrev her tidligere om SVENSKEIDE NetCom.

 

 

Jeg mistenker at der er mye krøll innen TeliaSonera/NetCom/Chess når det kommer til å holde disse systemene gående!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...