lure Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg skal ta en backup av en dvd film min sønn har. Men for da opp en feilmelding: "Denne DVDen er copibeskyttet, Dette programet støtter ikke duplisering av kopibeskyttet innhold"..? Er det da IKKE mulig for mrg og ta en backup av denne filmen?? :o Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 prøv med dvdshrink det er et program som du kan laste ned på noen min selv med modem. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Selvsagt er det mulig, du må først rippe dvd en til hd med DVD Decrypter eller Smartripper, så kan du begynne prossessen med å transcode eller encode til DVD 5.. My nyttig info finner du her: http://www.dvdrhelp.com Lenke til kommentar
lure Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Har gjort det..Brukte dvddecrypter.Men når jeg så skal bruke dvdshrink etterpå finner den ikke filen.? :o Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Du trenger ikke bruke DVD Decrypter om du bruker DVD Shrink. Lenke til kommentar
lure Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Jo jeg må de. vist jeg bruker dvdshrink for jeg denne feilmeldingen""Denne DVDen er copibeskyttet, Dette programet støtter ikke duplisering av kopibeskyttet innhold"..? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jo jeg må de. vist jeg bruker dvdshrink for jeg denne feilmeldingen""Denne DVDen er copibeskyttet, Dette programet støtter ikke duplisering av kopibeskyttet innhold"..? Da gjør du noe feil, DVD Shrink 2,3 kan ihvertfall dekryptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå