AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei! Alle opplever iblant noe som er mer eller mindre ubehagelig med tanke på følelser; et vondt brudd med kjæresten, et venneavslag ol. Eksemplet jeg opplevde i dag var at dama jeg har vært forelsket i lenge nettopp fikk seg kjæreste. Mitt spørsmål er hvordan skal man reagere på noe slikt? Fant det ut for 30 minutter siden. Nå sitter jeg her og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Skal jeg ta å spille noen spill, se en film eller lignende for å dekke over følelsene? Eller skal jeg gå tidlig i sengs, slik at jeg kan tenke riktig over hva som har skjedd, slik at jeg blir ferdig med det? Er det slik det fungerer, at jeg kan "tenke meg ferdig" med et følelsesproblem? Eller er det noe man skal ignorere og dekke over slik at det forsvinner? Hvordan kommer man rasket over slike ting? takker Postet av anonym: 311afa3cbad9e4741f07f028caaa46b7 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Ikke noe å tenke på, finn din måte og glemme hele dama. Hjelper ikke ligge og reflektere over hva du kunne gjort annerledes. Endret 20. mars 2011 av cozmos Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Dette er vel noe du vet best selv. Jeg pleier å finne på ting slik at jeg ikke nødvendigvis tenker så mye på det. Da blir det gjerne spill eller en film. Noen velger å snakke med andre om problemet. Andre velger å prøve å ordne opp i det selv. Det er vanskelig å si hva som er best da dette varierer fra person til person. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Om du er gamer, kjør på med et FPS. Funker for frustrasjon i hvert fall, med mindre man er dårlig. Ev. musikk, det liker jeg å fordype meg i, klassisk som Vivaldi eller Mozart eller metal representert ved Sabaton og Rammstein, alt etter hva en føler for. Uansett, kjør på. Følelsesmessige slag som det der suger, sist jeg opplevde det gikk jeg som en zombie i tre dager før jeg returnerte til de levendes land. Endret 23. mars 2011 av Sapere_aude Lenke til kommentar
slacky Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hva skal jeg si. Dette er person til person. Noen sliter det på seg, mens andre bare går videre etter en natts søvn Jeg vet ikke hvor hardt DU har prøvd på å få denne jenta, men desto mer du legger i det, desto verre blir det. Og om du ikke tok sjansen på å prøve så blir det kansje like tungt, men på et litt annet grunnlag.. Du kan altids forsøke å finne på ting med venner, eller annen aktivitet. En ny flørt kansje? - Ikke grav i tankene, om det er et emosjonelt spill på gang, det er vel aldri behagelig. Men, videre kommer du deg nok, uansett hva du gjør ^^ Selv så gikk jeg netopp gjennom dette, jenta vet hva jeg føler. Men vi har et kanpt lite vennskap uansett, kansje vi får til neste gang:) Endret 20. mars 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 har du alkohol i huset? 3 Lenke til kommentar
DrunkenDealer Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) har du alkohol i huset? Alkohol er en veldig dårlig løsning. Vil ikke anbefale det. Endret 18. oktober 2011 av DrunkenDealer Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om du må ruse deg på noe, er ikke alkohol løsningen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 drit i hele dritten, finn deg noe bedre det er flere fisk i havet;) Lenke til kommentar
Killuminati Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Om det er dype følelser ... la henne vite hva du føler. Du vil ikke se tilbake på en sånn sjanse, om den bare har blitt kasta bort, om noen år. Om det derimot bare er en liten forelskelse er det vel bare å holde hodet opptatt konstant. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fisketur er veldig bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå