Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynne å snakke med guttene i klassen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært skikkelig dårlig på å snakke med gutter, og har ikke sagt et eneste ord til over halvparten av guttene i klassen. Dx Var så dum og sjenert, men har lyst til å prøve igjen nå. Men problemet nå er jo at vi har gått i klasse i over et halvt år, og de er vant til at jeg aldri snakker til dem, så blir det rart hvis jeg gjør det nå? Vet heller ikke hva jeg skal snakke med dem om? Jeg er ikke akkurat den personen som går rundt i klasserommet og snakker med alle, hvis dere skjønner. (:

Så ja, hvordan kan jeg gå fram? Hva kan jeg snakke med dem om i begynnelsen? Det blir vel kjedelig med sånn "Hvor mye er klokka?", "Når er det friminutt?", "Vet du når neste time begynner?" osv. d:

Går vg1 btw, er jente, 16 år.

Postet av anonym: 28708b6977660fdb0c0f4322cc90e56c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer ganske langt med spørsmål som krever litt lengre svar. skolerelaterte saker er trygt å snakke om. "hvordan ligger du an med den oppgaven?" bra, "ah, jeg sleit litt med ..." så har du en samtale i gang. Men om han under samtalen gir tegn om han ikke vil snakke med deg, så ikke dra samtalen videre. Da vil han bare gå fra samtalen med et dårligere inntrykk. Måten å vinne et godt vennskap med oss gutter er å fyre opp med humor i begynnelsen. Seriøse samtaler er ikke noe gøy med mindre kjente folk. Å le er gøy samma hvem du ler sammen med.

Endret av T.O.E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg vet ikke hvordan du eller de guttene er, men for faen, om ei jente prater med en gutt så vil nok gutten prate tilbake. om jenta ser ut som noe vil ha seg med så vil han nok prate.

16 år gamle gutter vil nok prate med det meste som har livstegn og mus.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...