Toalettet Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 hei. Jeg syn photoshop og sånn er morsomt. men jrg vet ikkehva jeg kan gjøre... Har noen tips? Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Mye utfordring i webdesign. Laging av knapper o.l. Det er også mye morsomt å lære seg, f.eks hvis du googler photoshop tutorials finner du mye kult. Selv bruker jeg tutorialized.com mye Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Trykk på print-screen knappen og lagre bilde av CS5, så kan du bruke det som skjermbilde Endret 20. mars 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Takk folkens! bruke det som skjermbilde? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har du noen erfaring fra før, eller er du ute etter og lære deg bruken ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er jo litt morsomt å fikse på bilder av biler da.. Nye felger, senk osv. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Lære meg bruken muligens.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Moderskeppet "svensk" har mange fine tutorial. Lenke til kommentar
Bolum Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Da jeg skaffet meg PS første gangen hadde heller ikke jeg peiling på hva jeg skulle gjøre med det! Jeg ville liksom bare lære det... En god ting å starte med er å begynne å lage en konkret "ting". Tenk deg for eksempel en flyer for et event eller en konsert. Se for deg hvordan du vil ha denne, og prøv og feil helt til du har fått til ønsket resultat. Det er utrolig hvor mye du lærer på veien, så lenge du vet hvor du vil hen. Da er det ikke heller så lett å ta en "enklere" utvei. Og søk på Photoshop tutorials på google, det er tusenvis av gode sider der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå