The Crusher Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Om feilplassert, beklager... Hei. Jeg skal ha en headsett utgang og en mic inngang i fronten på prosjektet mitt, men bare lurer på hvilke ledninger skal hvor? Har en kabel som passer på den interne pluggen for lyd for frontpanel, men jeg vet ikke hvilken ledning som skal være hvor. Noen som vet vilke ledninger jeg trenger, og vilke jeg må lodde på jack pluggene og hvilke jeg ikke trenger? Skal bruke hd audio, ikke ac97. På forhånd, takk for svar. Hilsen, Crazyjoey Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Har du manualen til hovedkortet?. Eventuelt, hvilket hovedkort har du?. Det hender at det står pin-out i den. Da skulle det være greit å forklare hvilken pin på hovedkortet som skal ha hvilken ledning. Endret 20. mars 2011 av Dj_eLmO 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Er dette hovedkortet. kan lete litt i manualen.. Endret 20. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/cs-015851.htm http://www.tomshardware.co.uk/forum/205234-10-make-dongle-front-audio-support <- Disse forklarer hva som skal til for å få det til. Den som var i manualen viser ikke hva som skal hvor spesielt godt. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Så jeg skal bruke 1 og 3 til mic og 5 og 9 til headsett? Hvordan er der med pluggen da, må ledningene loddes fast på bestemte steder? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Nå har jeg fått kjøpt meg noen 3,5mm plugger her, som er laget for lodding, men vilken ledning skal på vilken pinne på pluggen? Er jo 2 pinner der, vilken er left og vilken er right? den ene har en avrundet kant, og den andre er mer firkanta. Endret 26. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Noen som vet hvilken ledning som skal hvor på 3,5mm pluggen? Vet vilken ledning som er left og right, men hva er L og R på pluggen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 endte opp med feil lyd på feil øre og bare left lyd.. Noen som kan fortelle meg hvilken ledning som skal hvor? kan poste et bilde av pluggen om dere trenger det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå