LarsLarsLars Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 De siste ukene har jeg fått så dårlig hastighet med utorrent. Jeg har fått ny pc med windows 7. Jeg bruker ledning på internetten og har hastighet på over 9 mb/s. Har testet på dinside speedometer og it avisen speedometer. Men når jeg laster ned på utorrent nå så kommer det nesten ingen nedlastinger over 10kb/s. dvs en nedlasting tar flere uker. Jeg går ut ifra at det er en innstilling som er feil på datamaskinen. Enten i utorrent, brannmur eller virusprogram (har AVG og Ad-Aware). Jeg har internett fra powertech og thomson router. Noen som kan hjelpe?? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Let me google it for you! Min lenke Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 jeg så på denne før jeg postet på forumet her. jeg sjønner den ikke helt hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Se her om du skjønner litt mer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843075 Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 jeg trykket på ctrl+g i utorrent. kjørte hastighetstest der og lagret resultatene. Ser ut som dette var det som skulle til. merkelig. Men ser at utorrent satte opplastingshastigheten høyere nå. ser ut som man må ha på maks på upload for å få maks på nedlasting? trodde ikke det var slik på utorrent. husker det var slik på en del delings-programmer tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå