Heroes Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hallo, jeg har tenkt og optimalisere mitt Cooler master CM 690. Jeg har akkurat erstatte min gamle CPU vifte Noctua NH-D14 CPU Kjøler med en Corsair H70 Hydro Series CPU Kjøler for og få plass til mine ny ram brikker Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9.. Så jeg bestemte meg for også da og optimalisere mitt vifte oppsett men er veldig usikker på hva det beste valget er. Jeg har 7 vifter når du ikke teller med den nye CPU vifta. Burde jeg har kjøling bak til frem. frem til bak, nedenfra til opp eller motsatt... Jeg er veldig usikker så all hjelp er velkommen:) Oppsettet mitt ligger inne på profilen min viss det noe hjelp med rammen og cpu vifta byttet ut Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 det er vel for sovidt best at du får H70 viftene til å blåse ut luft baki så du får lufta inn framme og ut bak. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 ok takk skal du ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå