digitalglenn Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei! Har nettop kjøpt meg ny maskin etter HW.no's gamer pc guide. og har spilt litt i det siste, sepsielt borderlands! Pcn fungerer egentlig veldig bra. helt til jeg plutsleig opplever syke lag spikes som jeg ikke klarer og forklare. ettersom dette er en pc med virkelig gode komponeter ville jeg tro at jeg skulle klare og maxe ut borderlands. noe har gitt opp, jeg har skrudd av deapth of field skrudd ned oppløsning til 1600x1200 og skrud av et par andre grafikk funksjoner, forøverig kjører jeg alt på max med 2x AA alikevel opplever jeg heftige lag spikes fra tid til annen, jeg opplevde til og med små mikroskopiske hakk i counter strike.... Specs er som følger Intel Core? i5 Quad Processor i5-2500K ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB AMP! ® Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9 ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 vet noen om noe tweaking jeg må gjøre for at ting skal fungere as intended? instsallert nyeste Nvidia driver, de andre driverene stammer fra cd som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Update: Brukte fraps for og se eventuelle FPS drop. spillet holdt seg 100% stabilt på 62 fps (vsync regner jeg med) men det hakker fortsatt, lurer på om det er den trådløse musa som ikkefår gode nok signaler, skal prøve med en trådmus idag og se om det er problemet. om noen har noen andre glupe ideer, please share og ja, har sjekket temp på CPU og GPU de holder seg stabilt på rundt 50-60 og 60-70 grader (full load) Endret 21. mars 2011 av digitalglenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå